Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppas också att jag hittar bra hem till dem. Kanske har jag ett hem på gång till Tova. Det var en som sa att hen ville ha Heffe men att det var för långt. Jag kunde ordna transport men då blev det tyst. Det var också en som var superintresserad av Epica, men henne vill jag behålla.

Jag mår faktiskt lite bättre nu, peppar peppar! Det är för att jag satt in lamictal igen så jag får se hur länge den behagar att fungera denna gången. Nackdelen är att jag har jättesvårt att sova nu :( Jag blir extremt trött vid 19-tiden på kvällen men då är det ju alldeles för tidigt att gå och sova och sedan går den tröttheten över och jag kan inte somna när jag väl går och lägger mig.

Eftresom jag mår lite bättre så har jag fått väldiga tvivel om att sälja marsvinen, men jag vet att det är det bästa för det har jag velat göra i flera månader.
 
Nu har tre marsvin flyttat. Jag har köpare på två till om jag säger ja och kan troligen lätt sälja tre av de andra men dem jag har kvar nu vill jag behålla. De är 11st nu och kommer snart att bli 10 för Yokan kommer troligen att få somna in snart
 
Idag har Yokan fått somna in :cry::cry::cry: Han hade så ont att inte ens dubbel dos metacam hjälpte längre. Min älskade Yokan :cry::cry::cry:
 
På måndag ska jag in och ta en massa prover för att se om jag kan prova elvanse. Det kan nog vara bra att ta prover och se hur allt ser ut för det är över ett år sedan sist.

Just nu mår jag rätt okej faktiskt! Solen går mycket nytta och jag och hundarna har gått mycket promenader. Vikten är nog det som får mig att må sämst just nu. Trivs verkligen inte i att vara tyngre än jag varit :(

På lördag är det utställning och både jag och min vän ser faktiskt fram emot den!
 
Helt rätt tänk!
Ja, jag får försöka tänka så. Men jag är rätt förbannad på den ena domaren för först lät hon alla i finalen stå och vänta i 20-30 minuter medans hon ställde sina egna djur. Varför ropa upp till final om hon inte är färdig liksom? Sedan satte hon ett marsvin med lägre poäng än Ballerina på första plats och det är inte rätt för poängen finns ju av en anledning
 
"Tack! Tyvärr gick det inte så bra men det är bara att ta nya tag till nästa gång. Lite tråkigt dock eftersom de var i riktigt fint skick denna gången men de mötte hård konkurrens"

Hoppas det går bättre nästa utställning. Själv har jag anmält sex illrar till en utställning i augusti och håller på att längta ihjäl mig. Den är i Danmark och är med ett nytt koncept, det är två utställningar i en och det ska bli mycket intressant och se hur arrangörerna får ihop det.
 
"Tack! Tyvärr gick det inte så bra men det är bara att ta nya tag till nästa gång. Lite tråkigt dock eftersom de var i riktigt fint skick denna gången men de mötte hård konkurrens"

Hoppas det går bättre nästa utställning. Själv har jag anmält sex illrar till en utställning i augusti och håller på att längta ihjäl mig. Den är i Danmark och är med ett nytt koncept, det är två utställningar i en och det ska bli mycket intressant och se hur arrangörerna får ihop det.
Spännande! Vi har ofta dubbelutställningar och det brukar gå bra
 
Jag har gått upp 6kg :cry::cry::cry:

Men snälla, det gör inget. Du är smal och fin ändå! :heart)

Jag upptäckte faktiskt nyligen att jag lagt på mig 8-9 kg utan att ens märka det själv, gissa vilken chock då jag klev på vikten?! Men alla jag frågat säger att de inte kan se det och att jag ser bra ut, gissar att det är samma med dig om du frågar någon i din omgivning. :) Så jag tänker inte göra annat än att dra ner lite på godis och chips.

Tänkte faktiskt skriva och fråga dig hur det gått med maten på sistonde? Iom att du känt dig bättre så hoppast jag att du lyckats äta lite mer regelbundet än innan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 446
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 680
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
274
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
24 25 26
Svar
514
· Visningar
37 177
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp