Lyx/Budget?

Hanna675

Trådstartare
Funderar på att köpa ett par Animo Nemone ridbyxor. Men, är det värt att köpa hööks Ridbyxa Hahn CRW istället? Byxorna är hyfsat lika, men tycker själv att Animos är mer stilrena, men är pengarna värt det? Är det dålig kvalité?
Skulle vara såå tacksam för svar då jag verkligen inte vet vilken jag ska köpa, eller är ingen av dom värt pengarna så jag borde köpa ett par andra?
 
Nu har jag dålig koll på modeller men jag har ett par animo byxor som liksom har ett innertyg över knäna jag vet inte hur jag ska beskriva det. Hursomhelst underbara byxor :love:

Annars är favoriten Eurostar. Jag köper aldrig mer billiga ridbyxor.
 
Jag stod i samma val och köpte Hawn. De är sååå sköna och har hållit hittils:p Sitter toppen! Värt att prova i butik i alla fall!
 
Jag tillhör nog de få som inte gillar Animos ridbyxor och tycker således inte de är värda sitt pris.
Hade köpt Pikeur istället eller Kerrits. Dåligt svar på din fråga kanske. :p
 
Animo är inte värda pengarna, inte bättre kvalitet än i andra bättre märken. Passar dåligt på mig då jag inte alls gillar byxor med låg midja.
 
Animo är ju typ bland de populäraste ridbyxorna specielltpå hoppfronten och funderar själv på att köpa ett par, jag har hört att CRW hanh ridbyxorna släpper grippet jättelätt på. Appropå Eurostars ridbyxo har jag hört att någons ridbyxor gick sönder redan innan första ridpasset.. hon kan dock haft lite otur :)
 
Animo är ju typ bland de populäraste ridbyxorna specielltpå hoppfronten och funderar själv på att köpa ett par, jag har hört att CRW hanh ridbyxorna släpper grippet jättelätt på. Appropå Eurostars ridbyxo har jag hört att någons ridbyxor gick sönder redan innan första ridpasset.. hon kan dock haft lite otur :)
Jag har faktiskt ett par eurostar där en söm gick andra gången jag hade dem. Jag hade köpt de på rea så jag pallade inte reklamera. Jag sydde ihop de stygnen och sedan dess har de inte pajat igen. Jag har ett annat par som är inne på fjärde året och fortfarande ser ut och känns som nya.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är osäker på om tråden ligger rätt, men eftersom detta främst handlar om mig som person och inte direkt om hästar egentligen så får...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 360
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 602
Senast: alazzi
·
Småbarn Hej! Sonen kommer vara ett år när han i mitten av november börjar förskolan. Jag håller på bli knäpp på kläderna. Bor i blekinge Han...
Svar
5
· Visningar
2 278
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Till nästa höst börjar jag ett ryttargymnasium där det kommer att vara ridkläder på 24/7. Jag kommer behöva köpa minst 4 ridbyxor...
Svar
13
· Visningar
1 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp