Migo

Trådstartare
Plötsligt ser jag en notisbubbla för m-forum, men har inte tillåtelse att läsa där. Bugg?
 
Såhär skrev @Gunnar igår:
Ledsen att jag inte har sett och åtgärdat detta ännu. Jag var inne och pillade på lite inställningar gällande speciella notiser för moderatorer och det har nog påverkat här. Nu måste jag bara hitta tillbaka till vad det var jag ändrade :)
Själv har jag inte fått några notiser sedan ändringen så jag har inte själv sett det.

Så jag antar att det görs ändringar på inställningarna gällande notiser för moderatorer idag också :up:
 
Ledsen för strulet, det stämmer att jag arbetar lite med menyn idag, både gällande moderatorernas meny och kanske också för vanliga användare.
Blir mer spännande att göra det live utan att testa innan ;)

Lite jobbigt bara med alla röda prickar som flyttas fram och tillbaka över skärmen :)
 
Förhoppningsvis är det ett ganska snabbt övergående problem som förhoppningsvis leder till att allt fungerar bättre för alla, när det är färdigt.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vad betyder de olika prisklasserna på t.ex Hästnet? M, L osv?
Svar
4
· Visningar
929
Senast: sweep
·
Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
3 144
Kropp & Själ Är det något folk i allmänhet gör? Eller hur vanligt är det? Hur många procent av befolkningen tror ni regelbundet skriver I...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: skiesabove
·
Anläggning Eventuellt ska vi ha hästarna hemma framöver. Vi har lagård och ett tomt utrymme där bredden är 4 m och längden är strax över 7 m...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 124
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp