Magic Boots

LindaKL

Trådstartare
Jag blev tvungen att köpa nya remmar till mina Magic Boots nyligen och tittade då på deras video på hur man enklast gör detta innan jag försökte själv. Gjorde enligt den men blyet lossnade från bootsen när jag drog genom remmarna.... :-( Jag pillade dit det igen så gott jag kunde men känner mig nu fundersam över hur jag ska göra med bootsen.. Vet inte alls om det ligger rätt nu men kände efter så det inte blev knöligt och kan skada min häst. Någon här som varit med om detta? Är det helt kört så jag måste köpa nya boots tror ni? :-(
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 085
Senast: Skjøldur
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 838
Ridning Kände mig väldigt träffad av den här artikeln: https://www.hippson.se/blogs/mariayttermyr/crossover.htm Finns det fler...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 732
Senast: skiesabove
·
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 376
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp