@sorbifolia förbered dig på att bli smalare. Klipp inte naglarna innan du åker och ta med dig många handskar. Och när du tror att det är lite läge för en paus så har de där två inte ens börjat... Vill du smöra så ta med dig många olika sorters Ballerina Kex. ( Jag tror de typ knarkar Ballerina! På riktigt!)

Det är noterat! :up: Ska genast börja äta upp mig och införskaffa kex och handskar. Tack för tippsen! :D
 
Hmmm mål....tja, säsongen började bra med nollrundor på Fux 1. Sen tog det snabbt slut när hon blev förälskad i Fux 3. Fux1 är nu degraderad till HoppHäst1.:banghead: Fux2 har gjort sina 2 första starter i fälttävlan med fantastiskt bra resultat så hon är numera uppgraderad till Häst Numero 1 i mitt stall!:love: Hennes mål är att starta 100-klass i sommar.
 
@sorbifolia förbered dig på att bli smalare. Klipp inte naglarna innan du åker och ta med dig många handskar. Och när du tror att det är lite läge för en paus så har de där två inte ens börjat... Vill du smöra så ta med dig många olika sorters Ballerina Kex. ( Jag tror de typ knarkar Ballerina! På riktigt!)
Haha alltså du är bäst:rofl::rofl:

Ja för mig har det verkligen inte gått efter planen. Bröt mitt lårben igen, så har ridit en stilterräng innan jag bröt det igen och nu en LC dressyr... Nu tänker jag dock åka på hopptävling i helgen, sen ska jag rida "huntingen" i Dagstorp och sen kanske Vinslöv. Min häst är ju helt grön gällande fälttävlan så får ta det lite lugnt :angel:
 
Haha alltså du är bäst:rofl::rofl:

Ja för mig har det verkligen inte gått efter planen. Bröt mitt lårben igen, så har ridit en stilterräng innan jag bröt det igen och nu en LC dressyr... Nu tänker jag dock åka på hopptävling i helgen, sen ska jag rida "huntingen" i Dagstorp och sen kanske Vinslöv. Min häst är ju helt grön gällande fälttävlan så får ta det lite lugnt :angel:
Eller så kan du chilla lite. Träffa din sjukgymnast lite oftare, ligga lite på soffan o käka praliner, kan du ju göra ihop med @Lady_S då och allmänt bara försöka bli lite mindre halt!
 
Känns inte som jag har gjort annat i år:banghead::wtf::meh:
Fast det har du. Du snabbrehabade ditt första benbrott, o det är inget fel i det men detta nr 2 är nog betydligt allvarligare, iaf konsekvenserna om det händer igen, och du är lååååångt ifrån ok! På fullt allvar, gå oftare till din sjukgymnast o tvinga henne/honom att ge dig ett ordentligt program som ska göras varje dag! Sen följer du råden du får av henne/honom.
 
Fast det har du. Du snabbrehabade ditt första benbrott, o det är inget fel i det men detta nr 2 är nog betydligt allvarligare, iaf konsekvenserna om det händer igen, och du är lååååångt ifrån ok! På fullt allvar, gå oftare till din sjukgymnast o tvinga henne/honom att ge dig ett ordentligt program som ska göras varje dag! Sen följer du råden du får av henne/honom.
Det gör jag. Ska dit x2 per vecka och ska göra hemma däremellan. Bra att du hjälper till att dra lite i kedjan..;)
 
Åh @sorbifolia jag är sååå sugen på att göra samma sak, har ju massor med semester från förra jobbet att ta ut. :laugh:

Fast jag är lite sugen på typ oktober. :idea: Klarar nog bara att vara ifrån hästarna en vecka dock.
 

Liknande trådar

Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: fio
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 261
Senast: Kirie
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 202
Avel Hej! Funderar på att betäcka mitt sto till våren och undrar om det är någon som skulle vilja ge mig några tips på bra hingst till...
Svar
4
· Visningar
1 672
Senast: Yttik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp