Mallas och Bonnies barntråd

MissFideli

Trådstartare
Tänkte tjejerna kunde få en egen tråd. Jag har inte alls varit så duktig på att ta bilder som jag planerat, men ska bättra mig.
Malla är idag på dag 61, beräknat på första parningen.
10959502_10152713926216158_1019245767075783372_n_zpslg0kzfka.jpg


Bonnie är på dag 56 och inte alls lika rund, så jag tror inte hon får så många. Max 3. Medan Malla nog får 5. Ni kan ju ha en gissningstävling vetja!
 
Jag tycker det är skitsvårt att gissa när de kan ha så olika kroppar. Vad brukar hon väga? Jag tycker iaf hon ser ganska jämn ut, så jag gissar 4.

Elise på dag 63, var 5 ganska små grabbar i den magen.
47552_499228172728_6831814_n.jpg
Vilken min :D
Jag har inte vägt henne måste erkännas, det föll bort i all behandling och så som blev. Hon ser väldigt jmn ut, men jag tror hon var rätt jämn sist också. Då blev det förvisso 6 st. Hon bär dom bra, trodde på 3-4 förra gången :angel:
 
Bolådan på plats också! Inte för att jag tror den kommer användas nu i början, men det är ändå förhoppningen :p

10639567_10152714346271158_8654985448618262844_n_zpspcwabuwi.jpg
 
@MissFideli: Hmm, borde inte Malla visa upp ungarna snart? ;) :D Om Wiki har rätt (kan inget om reproduktion bland katter) borde ungarna komma vid 65 dagar?

Plus att jag tänkt fråga, är hanarna släkt med varandra? För visst var de parade med olika?
 
@MissFideli: Hmm, borde inte Malla visa upp ungarna snart? ;) :D Om Wiki har rätt (kan inget om reproduktion bland katter) borde ungarna komma vid 65 dagar?

Plus att jag tänkt fråga, är hanarna släkt med varandra? För visst var de parade med olika?

Ja, dag 65 är på fredag :) Hon är otroligt mammig nu, så jag vet inte. Det närmar sig helt klart, men hur nära vet jag inte :/
Nej, hanarna är inte släkt med varandra :) Eller ja, 0,15% på 6 generationer :p Så njä :D
 
Lite oväntat så kom det 6 bebisar idag :love:

3 honor och 3 hanar

Jag trodde absolut inte hon skulle föda idag, så jag gick på bio. Och väl hemma hade 4 st redan kommit :love: Allt gick prima bra, hon är så duktig min tjej! Bra vikter och dom ser bra ut allihopa. Jättekul!!

Bonnie tycker dom är jätteläskiga! Lite fascinerande, men jätteläskiga. Morr och fräs. Och jättesvartis, släpper mig inte långt bort. Gumsan. Torsdag är det dag 65 för henne.
 
Lite oväntat så kom det 6 bebisar idag :love:

3 honor och 3 hanar

Jag trodde absolut inte hon skulle föda idag, så jag gick på bio. Och väl hemma hade 4 st redan kommit :love: Allt gick prima bra, hon är så duktig min tjej! Bra vikter och dom ser bra ut allihopa. Jättekul!!

Bonnie tycker dom är jätteläskiga! Lite fascinerande, men jätteläskiga. Morr och fräs. Och jättesvartis, släpper mig inte långt bort. Gumsan. Torsdag är det dag 65 för henne.

Så himla fint!

(Å jag fick in mitt första tips. :angel: )
 
Lite oväntat så kom det 6 bebisar idag :love:

3 honor och 3 hanar

Jag trodde absolut inte hon skulle föda idag, så jag gick på bio. Och väl hemma hade 4 st redan kommit :love: Allt gick prima bra, hon är så duktig min tjej! Bra vikter och dom ser bra ut allihopa. Jättekul!!

Bonnie tycker dom är jätteläskiga! Lite fascinerande, men jätteläskiga. Morr och fräs. Och jättesvartis, släpper mig inte långt bort. Gumsan. Torsdag är det dag 65 för henne.
Ingen bild? Försöker du bli utesluten? :mad:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 015
Senast: Twirro
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 983
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp