Martys bebismaffia!

Lite dåliga mobilbilder på godismaffian igen.

Hela gänget (nästan). Den femte ligger säkert och sover där nere någonstans.


Underbara lilla Soda Pop som är en riktig smutsnäsa. Det är tur att hon är söt ändå.


Lilla Rocket :heart.


Nu är även Fizzy Bubble och Pim-Pim tingade :). Den enda som egentligen inte är spikad är ju lilla Soda. Hon kommer eventuellt få besök nästa vecka av en annan uppfödare som är intresserad av henne. Jag har även förfrågning på att sälja henne till en uppfödare i Polen. Men troligen blir det till någon i Sverige. Antingen till uppfödaren som ska komma eller till en familj som hört av sig som vill kunna ställa ut. Soda är helt perfekt tecknad så det vore kul om hon fick komma ut och visa upp sig lite. ;)
 
Jag är långsam med att ladda upp bilder. Här kommer i alla fall bilderna som jag tog i helgen när de små blev 7 veckor.

SE*Astinis Mint Rocket






SE*Astinis Soda Pop
Jag ångrar mig angående den här damen flera gånger om dagen. Jag har förfrågningar på henne till avel. Jag var supernära på att tinga bort henne, men sedan så blev jag osäker när några andra uppfödare rådde mig att behålla någon själv. Det är ju svårt att få köpa bra honor. Men samtidigt har jag Biggan efter Lumi, samtidigt som man aldrig vet vad som händer. Så som tankarna går just nu kanske jag behåller antingen Soda eller Jelly själv, och den som blir "över" får flytta hem till pappans ägare. Hon kommer hit nästa vecka, så tills dess bör jag väl ha bestämt mig. SUPERSVÅRT!






SE*Astinis Jelly Bean
Hon var något fruktansvärt sur när vi skulle fotografera. Hon ville inte alls vara med. Så resultatet på bilderna blev lite därefter. Hon är rätt söt som sur också.




 
Nu ville inte sidan jag laddar upp bilderna på vara med något mer... Så bilderna på Fizzy och Pim-Pim kommer senare ;).
 
SE*Astinis Jelly Bean
Hon var något fruktansvärt sur när vi skulle fotografera. Hon ville inte alls vara med. Så resultatet på bilderna blev lite därefter. Hon är rätt söt som sur också.





Hihi, det syns faktiskt. Söt är hon ändå. Så kalasfina allihopa!
 
Idag har de 5 (+Lumi) gjort stort intryck på veterinärkliniken när de varmkör och vaccinerades. Det var nog ingen som såg dem som kunde låta bli att utbrista "men åhhh! Vad söta! Och så smååå!". Allihop skötte sig super i alla fall :). Nu har de varit trötta småkatter som varit på sitt hittills livs största äventyr.

Jag har tagit nya bilder också. De kommer upp så småningom ;)
 
bara att Lumi fått två så fina kullar! (För visst var väl kungligheterna hennes också)
Ja, båda kullarna är hennes. Det har faktiskt varit väldigt kul att nästan samtliga har blivit väldigt fina. Inget extraordinärt men ordentligt typade. Tyvärr finns det så många undertypade ragdolls. Jag har fått mycket beröm från andra uppfödare också vilket såklart är väldigt kul eftersom detta bara är min andra kull :)
 
Fizzy och Rocket :love::love::love: guh, man döör ju söthetsdöden :D:love:
Jag tror att Fizzy kommer bli riktigt fin som vuxen. Tycker bara att hon blir finare och finare. Jag försöker övertala hennes framtida ägare att ställa ut henne, men vi får väl se :)

Rocket är så otroligt mysig. Kurrar bara man petar på honom. Sen skelar han lite, men det gör honom nästan bara ännu sötare :love:
 
Nu tar jag ifatt lite och lägger upp de sista bilderna i den här tråden. Eftersom jag aldrig la upp bilderna från att de var 8,5 vecka så kommer nu både dessa och de som jag tog i söndags när de blev 12 veckor. Igår besiktades hela högen och idag flyttar två av dem. Fizzy flyttade på förmiddagen och i eftermiddag hämtas Pim-Pim. Det kommer bli så otroligt tomt, men jag vet att alla kommer till superbra hem. Soda kunde jag inte släppa taget om så hon blir kvar. Skulle eventuellt kunna tänka mig att ha henne hos en fodervärd, men vågar inte riktigt annonsera ut henne.

Fizzy 8,5 veckor






Fizzy 12 veckor




 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu gör jag en egen tråd istället för att spamma för mycket i bildtråden. Här kommer jag uppdatera en del om den kattungekull som föddes...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
13 012
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp