Martys bebismaffia!

Alltså, Pim-Pim! :love::love::love::love::love:

Att Rocket har börjat skela, är det något som sitter i resten av livet, eller kan det gå bort? Han är ju sjukt söt ändå. :)
 
Alltså, Pim-Pim! :love::love::love::love::love:

Att Rocket har börjat skela, är det något som sitter i resten av livet, eller kan det gå bort? Han är ju sjukt söt ändå. :)
Det är olika. Ibland växer skelandet bort och ibland kvarstår det. I det här fallet när det kom så pass sent känns det tyvärr som att det kommer kvarstå. Men det är bara en utseendegrej. Han ser ju lika bra som de andra. Blåögda katter har tyvärr viss benägenhet till att börja skela. Calle från min förra kull skelade i början men på honom växte det bort innan han hann bli 12 veckor istället. Men det är bara att vänta och se :).
 
Nu har de flyttat mina små bebisar :heart. Det känns väldigt tomt där hemma och Soda går omkring och piper lite och tycker det känns lite ensamt. Biggan som jag trodde skulle bli stressad av att ungarna flyttade har tagit det rätt bra. Hon gick och letade efter att den första hade flyttat, men sedan har hon varit lugn. Lumi lever livet och tycker nog att det är rätt skönt att slippa de små. Nu är det väl bara hålla tummarna för att det snart kanske blir en ny kull. Biggan ska scannas idag och sedan är hon redo för parning om allt går som det ska.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu gör jag en egen tråd istället för att spamma för mycket i bildtråden. Här kommer jag uppdatera en del om den kattungekull som föddes...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 999
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp