Maskeradhoppning

DinskyDaim

Trådstartare
Jag ska vara med på maskerad hoppning. Det finns ett krav att det måste vara med jultema.
Jag har inte kommit på något men med era smart hjärnor kommer ni nog på något :D

Hästen jag ska rida är svart ;)
 
Klä hästen som en tomte (luva, röda skydd, rött schabrak mm) och dig själv som ett paket med en kartong runt kroppen och rosett på hjälmen :D
 
Jag hade sprayat man och svans i grönt (naturligtvis med hudvänlig färg) och flätat in röda band á la julgran :D

Att slå in sig själv som ett paket var en helt underbar idé @KrullTroll :laugh: Gäller bara att man hittar en kartong som är stor och smal nog som inte påverkar ridningen så extremt mycket.
 
Jag var snögubbe en gång! Hade två stora kuddar på magen/ryggen som jag fäste med ett skärp så det blev som "bollar" och sen en stor vit tröja över med svarta "knappar". Vit färg i ansiktet, morotsnäsa av orange papper och hatt på hjälmen. Tog hem förstapris :D
 

Liknande trådar

Dressyr Är som så många andra uppriven och tagen efter Helgstrand-fimerna, men kanske mest frustrerad över känslan att det liksom går utför med...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 272
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 608
Senast: __sofia__
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 476
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp