Kieffer har en modell som heter Master vet jag, en dressyrsadel. Aldrig hört om ett märke vid det namnet?
 
Jag har haft en Master allround.
lågprisadel tror jag.

hade inte min länge
 
Hööks sålde en sadel för några år sedan som hette master. den kostade runt 2.000 om jag minns rätt och var faktiskt skön att rida i. fanns i dressyr o allroundmodell.
 
Det var en master allround jag såg... Vilken modell har bommen? Var det något du inte gillade hos sadeln eftersom du bara hade den ett kort tag?
Saken är den att jag har bara tänkt att ha sadeln som "reserv" och använda den 2 ggr per vecka ungefär...
Bara funderar på om den är såpass bra till det.... :confused:
 
En häst i stallet har en Master Allround, den kommer från Master Saddlery.

Den är rätt gammal men urskön att rida i, djupt mjukt säte!
 
jag hade min sadel superkort tid, bommen sprack nämligen.
men den var annars skön att rida i och så.
Kommer ej ihåg vidd och dylikt på bommen.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: pajaztar
·
Utrustning Hej, Har provat en sadel från Lippo på min häst och försöker nu komma fram till vilken modell det faktiskt är. Någon som vet var på...
Svar
2
· Visningar
481
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
655
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Har en gammal sadel. Med märkning. Vet inget om den. Men verkar vara helt komplett. Märkning: En krona, o bokstäver O B
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp