Mått Golden star

perniiiiiilla

Trådstartare
Hej! Jag behöver verkligen hjälp. Jag tänkte sälja min sadel prestige golden star men förstår mig inte på måtten.. Har fotat kåpan å det står 1733 och under står det 34? Och vad motsvarar måtten i vidd? Normal? Extra vid??? Suuuper tacksam för svar
 
Hej! Jag behöver verkligen hjälp. Jag tänkte sälja min sadel prestige golden star men förstår mig inte på måtten.. Har fotat kåpan å det står 1733 och under står det 34? Och vad motsvarar måtten i vidd? Normal? Extra vid??? Suuuper tacksam för svar
33 är vidden ju. Och motsvarar normal, dock är prestige små i strl så snarare typ smal/normal!
 
Om det står 34 under 33 så var sadleln 33 från början och är omvärmd till 34, den är alltså normal/normal mot vid beror lite på modell. Jag hade nog sagt normal bom i prestigemått.
 
Prestige mäter ju sina i 33, 34 osv medans andra heter normal, vid, xw eller 2,3, 4 osv :) så en 34 i prestige kAnske är som en W santa cruz ex. :) beror på hur företaget som tillvärkar sadlarna har valt att mäta storleken
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: Squie
·
Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 188
Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: ufot
·
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 268
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp