Fille

Trådstartare
Kära bukeoraklet!

Jag letar en matta till sonens rum, den ska vara rätt stor (runt 170*220 plus minus någon decimeter), den ska vara i bomull eller ull, inte svindyr (gärna runt tusenlappen), behöver inte vara klassisk barnmatta men gärna i tonerna grå-pastellblå/grön typ-ish!

Hjälp mig att hitta perfekta mattan!!!
 
Kära bukeoraklet!

Jag letar en matta till sonens rum, den ska vara rätt stor (runt 170*220 plus minus någon decimeter), den ska vara i bomull eller ull, inte svindyr (gärna runt tusenlappen), behöver inte vara klassisk barnmatta men gärna i tonerna grå-pastellblå/grön typ-ish!

Hjälp mig att hitta perfekta mattan!!!

Kollat på IKEA eller Jysk? Dollar Store har mattor också men jag vet inte om ni har någon i närheten.
 
H&M Home har några lite större bomullsmattor. Åhlens kan ha. Kanske House Doctor. Stora (och snygga) ullmattor för en tusenlapp tror jag blir svårt.
 
H&M Home har några lite större bomullsmattor. Åhlens kan ha. Kanske House Doctor. Stora (och snygga) ullmattor för en tusenlapp tror jag blir svårt.

Ja, förstår att det nästan är utopi med ull för tusenlappen men nån kanske satt på ett guldkorn ;) ska kolla dom du tipsat om!
 
Ja, förstår att det nästan är utopi med ull för tusenlappen men nån kanske satt på ett guldkorn ;) ska kolla dom du tipsat om!
Hittade en ullmatta på Bauhaus för strax under tusenlappen förra månaden. Har nu en grå i vardagsrummet :) Inte jättetjock men än så länge är det helt klart en jättebra matta för pengarna.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp