Maxad sgi vad får ni ut vid vabb?

Och du har rätt årsarbetstid? Har du 1040 timmar som årsarbetstid så är det 100% att ha fyra timmar betalt per dag.

Yes rätt arbetstid, förut hade jag 1040 timmar och ca 200 i sgi. I och med att det var halvtid så fick jag ca 1000kr före skatt i vabb. Hade jag haft 200 i sgi på heltid så hade beloppet varit lägre såklart för en vabbdag. Därför fattar jag inte alls varför jag får 387kr för en heldag med 500 i sgi.
 
Yes rätt arbetstid, förut hade jag 1040 timmar och ca 200 i sgi. I och med att det var halvtid så fick jag ca 1000kr före skatt i vabb. Hade jag haft 200 i sgi på heltid så hade beloppet varit lägre såklart för en vabbdag. Därför fattar jag inte alls varför jag får 387kr för en heldag med 500 i sgi.
Nej då är det nog bara en handläggare som kan rota i det där...
 
Nej då är det nog bara en handläggare som kan rota i det där...

Ja de måste ju kunna motivera/förklara om det är rätt alternativt rätta till och betala ut rätt belopp. Ska bli intressant att höra vad de säger för jag kan inte få någon logik i siffrorna hur jag än räknar.
 
Men att du får olika belopp också?
Mina är ju samma hela tiden. Ska det inte vara så? (Ja förutsatt att man vabbar samma antal timmar förstås)

Uppdatera gärna sen, Bore intressant att höra vad de säger!
 
Ja de måste ju kunna motivera/förklara om det är rätt alternativt rätta till och betala ut rätt belopp. Ska bli intressant att höra vad de säger för jag kan inte få någon logik i siffrorna hur jag än räknar.
Ja det känns som att det ligger något fel där i systemet.
 
Men att du får olika belopp också?
Mina är ju samma hela tiden. Ska det inte vara så? (Ja förutsatt att man vabbar samma antal timmar förstås)

Uppdatera gärna sen, Bore intressant att höra vad de säger!

Ja, och förutsatt att man skulle ha jobbat samma antal timmar (man fyller ju i båda delarna).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Min ekonomi
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp