Maximera Föräldrarledighete

Jag kommer bara gå ner i tid.
Mitt arbete tillåter det bättre än vad mannens gör. Det skiljer inte mycket. Dessutom sparar vi in på körkostnader om jag jobbar färre dagar. Så det går egentligen på ett ut vem av oss som går ner i tid.
Om du inte redan tänkt på det - se till att se över pensionen om du går ner i tid och gör en plan för detta så du inte förlorar på att gå ner i tid :)
 
Om du inte redan tänkt på det - se till att se över pensionen om du går ner i tid och gör en plan för detta så du inte förlorar på att gå ner i tid :)

Mannen kommer avsätta en del av sin pension till mig.
Vi ska bara ta reda på hur. Men vet att det går att göra.

Tack
 
Tänk också på din SGI om ni planerar fler barn när du gått ned i tid.

Lägstadagarna kan inte tas förräns du tagit ut .. 240(?) vanliga dagar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 228
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 040
Skola & Jobb Jag har letat en bra stund nu efter personer med egen erfarenhet, men jag lyckas inte. Jag ska försöka sammanfatta mig kort. Det är...
2
Svar
21
· Visningar
3 223
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Vad är er största besvikelse i en facklig fråga? Jag känner mig nu som jag fått en sista käftsmäll av min föregående arbetsgivare MTR...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 750
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp