Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Marita73 Jag förstår din prioritering :up:
Är glad att jag la strax över 2000 på en rejäl skottkärra för 6 år sedan. Den är fortfarande lika bra och modell större så jag kan mocka 3 boxar utan att den blir överfull. Två hjul så stabil och lättkörd med. Värd varenda krona fattar inte hur folk orkar hålla på med små skitkärror. Duger att ha med på tävlingar.

Väskor finns justa på 2nd hans eller tradera :angel:
Jag tycker dessa små och billiga skottkärror är bra! Lätta att tömma och lagom stora när man bara har en box att mocka.
 
Ja, exakt som jag gjorde förra gången, men något verkar ha blivit fel. Undrar om jag på något sätt inte reggade klart på läsaren innan jag gjorde det på mobilen? Jag använder också LibreLink och första gången fungerade det inte eftersom jag var för sen, sedan funkade det perfekt och nu problem. Hmm....:mad:
Jag är livrädd att den inte ska starta så jag brukar dubbelkolla läsaren för att verkligen se att den är startad :nailbiting:
 
Jag har bott där uppväxt där. Nej tack inget för mig.
För mycket folk för lite mark till för högt pris.
  1. För stökigt, bökigt och rökigt
  2. Stressigt
  3. :yuck::meh::cautious::wtf:




4. Ok jag älskar Stockholm egentligen.
Och så får man ont i fötterna av att gå på asfalt.

Det verkar inte spela någon roll vilka skor jag har på mig där. Några kilometer senare protesterar fötterna. Gympaskorna och skogsmullekängorna har jag förvisso inte provat än. Men det är lite kinkigt vad man sätter på fossingarna i 08-land.
 
Sitter här och överväger om jag ska rensa ut och sälja "alla" mina vinterjackor och köpa en ny. Gubben köpte en fin jägarjacka i helgen och nu blev jag också sååå sugen på den där "perfekta" jackan jag också vill ha. Har ett par vinterjackor redan men alla har detaljer som jag inte är helt nöjd med. Någon är för kort i ärmarna, den ena är inte vattentät, luvan är för liten, för lite fickor osv.
 
Det blev ett långt bad idag. M ringde så han fick vara med på högtalaren. Kanske får besök imorgon ;):angel::angel::love:
På väg att lämna sin partner?
eller bara ännu mer otrogen?

...sorry men jag är så less på män med en andra kvinna som de "håller varm" genom att mata henne med lite lagom ömhetsbetygelser. :rage:

Medkänsla till dig och ilska mot honom.
(Jag har den t-shirten. Även om den är gammal numera)
 
På väg att lämna sin partner?
eller bara ännu mer otrogen?

...sorry men jag är så less på män med en andra kvinna som de "håller varm" genom att mata henne med lite lagom ömhetsbetygelser. :rage:

Medkänsla till dig och ilska mot honom.
(Jag har den t-shirten. Även om den är gammal numera)
Fast det är väl upp till @Marita73 att välja om hon är ok med det?! Det är ju inte så att han ljugit eller dolt den andra kvinnan.
 
Sitter och skriver lönerapporten och är orolig för morgondagen när jag ska konfronteras med min chef och tala om min ståndpunkt och vad jag vill och tycker .Fåse vad som händer sedan .Jag hoppas på det bästa så livet återgår till det vanliga men det är väl osannolikt att det blir så .Då jag inte vet hur länge jag står ut med att må så här .Det var en fin julklapp av bossen :yuck:
 
De bästa kk relationer jag haft i livet har varit med män som varit gifta o haft barn. Helt kravlöst o man slipper förväntningar om samboskap o barnlängtan.
 
På väg att lämna sin partner?
eller bara ännu mer otrogen?

...sorry men jag är så less på män med en andra kvinna som de "håller varm" genom att mata henne med lite lagom ömhetsbetygelser. :rage:

Medkänsla till dig och ilska mot honom.
(Jag har den t-shirten. Även om den är gammal numera)

Nä, det tror jag inte att han är. Den här vändan kräver jag total ärlighet från honom, löften som kanske inte kan hållas ska inte ges.

Jag har upptäckt att just nu kan jag inte leva utan honom i mitt liv. Jag är fullständigt övertygad om att han aldrig kommer lämna henne och jobbar med att distansera mig själv från situationen så gott jag kan. Förr eller senare får jag nog och kan lämna honom på riktigt.
 
När man är hos pojkvännen och inser att ens hudkrämer här är slut, rotar bland hans saker och tror man är allergisk mot det mesta får man ha fotkräm i ansiktet.
Dåligt val för min foundation tydligen. Den rullade ihop sig i korvar och ramlade av när jag försökte kladda på lite.
Får testa annan kräm imorgon..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 472
Senast: Marita73
·
Svar
535
· Visningar
28 421
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
54
· Visningar
2 635
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
628
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp