Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man är hos pojkvännen och inser att ens hudkrämer här är slut, rotar bland hans saker och tror man är allergisk mot det mesta får man ha fotkräm i ansiktet.
Dåligt val för min foundation tydligen. Den rullade ihop sig i korvar och ramlade av när jag försökte kladda på lite.
Får testa annan kräm imorgon..
Kanske bättre att gå till köket och kolla om det finns någon olja som kan funka i nödfall?
 
Nä, det tror jag inte att han är. Den här vändan kräver jag total ärlighet från honom, löften som kanske inte kan hållas ska inte ges.

Jag har upptäckt att just nu kan jag inte leva utan honom i mitt liv. Jag är fullständigt övertygad om att han aldrig kommer lämna henne och jobbar med att distansera mig själv från situationen så gott jag kan. Förr eller senare får jag nog och kan lämna honom på riktigt.
Bra.
De där betydelselösa löftena är värst och hopplösa att leva med.

Kan man inte vara utan personen så är det bäst att få raka och ärliga besked och veta vad man har att utgå från.
 
Sitter och skriver lönerapporten och är orolig för morgondagen när jag ska konfronteras med min chef och tala om min ståndpunkt och vad jag vill och tycker .Fåse vad som händer sedan .Jag hoppas på det bästa så livet återgår till det vanliga men det är väl osannolikt att det blir så .Då jag inte vet hur länge jag står ut med att må så här .Det var en fin julklapp av bossen :yuck:
Stå på dig.
Buke står bakom dig och viftar med pompomsen.
 
Nä, det tror jag inte att han är. Den här vändan kräver jag total ärlighet från honom, löften som kanske inte kan hållas ska inte ges.

Jag har upptäckt att just nu kan jag inte leva utan honom i mitt liv. Jag är fullständigt övertygad om att han aldrig kommer lämna henne och jobbar med att distansera mig själv från situationen så gott jag kan. Förr eller senare får jag nog och kan lämna honom på riktigt.
Jag är nog lite trög igen. Men är han otrogen alltså? Jag trodde hans fru var medveten om dig? Och du är ok med det?
 
Jag är nog lite trög igen. Men är han otrogen alltså? Jag trodde hans fru var medveten om dig? Och du är ok med det?

Han är inte gift. De var förlovade för ett gäng år sen, bröt förlovningen och sålde huset. Sen fick hon cancer och gick in i väggen. Han bor hos henne och tar hand om allt. I hans värld är han skyldig att vara hos henne tills hon är helt frisk, vilket jag aldrig tror hon kommer bli.
 
Senast ändrad:
Han är inte gift. De var förlovade för ett gäng år sen, bröt förlovningen och sålde huset. Sen fick hon cancer och gick in i vägen. Han bor hos henne och tar hand om allt. I hans värld är han skyldig att vara hos henne tills hon är helt frisk, vilket jag aldrig tror hon kommer bli.
Men vill du leva så? Han kommer inte lämna henne för dig i så fall skulle han redan ha gjort det.
 
Han är inte gift. De var förlovade för ett gäng år sen, bröt förlovningen och sålde huset. Sen fick hon cancer och gick in i vägen. Han bor hos henne och tar hand om allt. I hans värld är han skyldig att vara hos henne tills hon är helt frisk, vilket jag aldrig tror hon kommer bli.
Hur många år sedan är det hon blev sjuk? Får hon fortfarande sjukpenning eller är hon sjuk och utförsäkrad? Måste han bo hos henne för att kunna hjälpa henne? Är han inneboende med hyreskontrakt eller har de delad ekonomi på något sätt? Har hon någon familj/släkt som kan ta hand om henne?

Det där är ju inget du behöver svara på här men svaren ger väl en fingervisning om var han egentligen står.
 
Hur många år sedan är det hon blev sjuk? Får hon fortfarande sjukpenning eller är hon sjuk och utförsäkrad? Måste han bo hos henne för att kunna hjälpa henne? Är han inneboende med hyreskontrakt eller har de delad ekonomi på något sätt? Har hon någon familj/släkt som kan ta hand om henne?

Det där är ju inget du behöver svara på här men svaren ger väl en fingervisning om var han egentligen står.

Jag vet faktiskt inte. I och med att jag inte ser en möjlig framtid för oss frågar jag inte.
Jag vet att hon arbetstränar 30% och väntar på svar på en biopsi eftersom cancern kanske är tillbaka.
 
Jag är snart redo att kasta ut datorhelvetet!! I natt uppdaterades antagligen någonting, datorn fungerar utmärkt efter detta. Jag använder datorn fram till middagen och när jag kommer tillbaka spunkar den ur totalt. Den zoomar in och ut, pilen gör inte som jag vill eller så fortsätter den röra sig även när jag inte rör datorn...
 
Jag är less på halvdåliga kärror så nu får det bli en rejäl en. Avskyr att köpa kläder/skor så det köps in när det behövs. Antar att det är en av anledningarna till att jag alltid får presentkort på klädesbutiker till födelsedag/jul. :p
Jag är likadan! Men har insett att mina skor verkligen sjunger på sista versen eftersom höljet släppt från sulan hela vägen runt hälen :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 816
Senast: Marita73
·
Svar
716
· Visningar
37 505
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 834
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
632
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp