Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är snart redo att kasta ut datorhelvetet!! I natt uppdaterades antagligen någonting, datorn fungerar utmärkt efter detta. Jag använder datorn fram till middagen och när jag kommer tillbaka spunkar den ur totalt. Den zoomar in och ut, pilen gör inte som jag vill eller så fortsätter den röra sig även när jag inte rör datorn...
Det måste ju vara nått tokigt med musen/musplattan då (vet inte om det är laptop eller stationär), och inte själva datorn? Kan du prova att koppla in en mus/annan mus?
 
Idag måste jag skära ut textilvinyl till två tröjor som ska iväg med posten imorgon, men eftersom jag har framförhållning likt en ekorre så har jag ingen aning om VAD jag ska skära ut för tryck.
Någon som har nån bra idé om passande motiv/text till en nioåring och en femåring? :nailbiting:
 
Då har man ätit middag, och dagen är i princip slut. Inget mer att göra för i dag. Trist.
Inget att göra i morgon heller, Kul detta är.
 
Idag måste jag skära ut textilvinyl till två tröjor som ska iväg med posten imorgon, men eftersom jag har framförhållning likt en ekorre så har jag ingen aning om VAD jag ska skära ut för tryck.
Någon som har nån bra idé om passande motiv/text till en nioåring och en femåring? :nailbiting:
Vad har barnen för intressen? Barn i den åldern kan ju gilla (och ogilla) allt mellan himmel och jord, känns det som....
 
Idag måste jag skära ut textilvinyl till två tröjor som ska iväg med posten imorgon, men eftersom jag har framförhållning likt en ekorre så har jag ingen aning om VAD jag ska skära ut för tryck.
Någon som har nån bra idé om passande motiv/text till en nioåring och en femåring? :nailbiting:
Skickar lite tips på messenger :)
 
Vad har barnen för intressen? Barn i den åldern kan ju gilla (och ogilla) allt mellan himmel och jord, känns det som....
Det har jag väldigt dålig koll på :( . Träffar dom bara några få gånger per år. Det enda jag vet just nu är att nioåringen kommit i en fas där det mesta är för töntigt/barnsligt.
Funderar på om det kan finnas några bra/kaxiga fraser på svenska, som passar den ålderskategorin
 
Det har jag väldigt dålig koll på :( . Träffar dom bara några få gånger per år. Det enda jag vet just nu är att nioåringen kommit i en fas där det mesta är för töntigt/barnsligt.
Funderar på om det kan finnas några bra/kaxiga fraser på svenska, som passar den ålderskategorin
Något de gillar från TV kanske? Kan du höra med föräldrarna?
 
Jag är snart redo att kasta ut datorhelvetet!! I natt uppdaterades antagligen någonting, datorn fungerar utmärkt efter detta. Jag använder datorn fram till middagen och när jag kommer tillbaka spunkar den ur totalt. Den zoomar in och ut, pilen gör inte som jag vill eller så fortsätter den röra sig även när jag inte rör datorn...

NEEEEJ! Gör inte en @dobbis :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:


:p :D
 
Jag är snart redo att kasta ut datorhelvetet!! I natt uppdaterades antagligen någonting, datorn fungerar utmärkt efter detta. Jag använder datorn fram till middagen och när jag kommer tillbaka spunkar den ur totalt. Den zoomar in och ut, pilen gör inte som jag vill eller så fortsätter den röra sig även när jag inte rör datorn...
Kopla ur datorn fån internet, rör sig musen även då?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 475
Senast: Marita73
·
Svar
535
· Visningar
28 479
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
54
· Visningar
2 635
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
628
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp