Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.

tott

Trådstartare
Vi fortsätter väl?

Har en fråga. Kan jag redan nu avbryta mitt MP-medlemskap och ändå fortsätta som vanligt tills bindningstiden går ut?
 
Vi fortsätter väl?

Har en fråga. Kan jag redan nu avbryta mitt MP-medlemskap och ändå fortsätta som vanligt tills bindningstiden går ut?
"Du kan när som helst säga upp din prenumeration genom att följa instruktionerna på köpsidan. Betaltjänsten löper då perioden ut och ingen automatisk förnyelse av din prenumeration kommer att ske. Uppsägning av prenumeration ska ske senast en dag innan din Betaltjänst automatiskt förnyas."

Från Mötesplatsens köpvillkor! :)
 
"Du kan när som helst säga upp din prenumeration genom att följa instruktionerna på köpsidan. Betaltjänsten löper då perioden ut och ingen automatisk förnyelse av din prenumeration kommer att ske. Uppsägning av prenumeration ska ske senast en dag innan din Betaltjänst automatiskt förnyas."

Från Mötesplatsens köpvillkor! :)
Det är väl att rekommendera att man gör med en gång efter att du börjat prenumerera. För då är det en själv som bestämmer om man ska betala vidare - jag har ingen aning, men jag inbillar mig att det kommer vara omöjligt att missa att det börjar ta slut, även om man slutat logga på siten. Ens mailadress lär bli sönderspammad om "singlarna saknar dig" och liknande.

Gör man inte det här, och slutar besöka eländet - då är det ju en tillsvidareprenumeration man lyckats signa. Och den säger man ju antingen upp själv (vilket man då sannolikt glömt bort), alternativt låter man sitt dödsbo reda ut röran.
 
"Du kan när som helst säga upp din prenumeration genom att följa instruktionerna på köpsidan. Betaltjänsten löper då perioden ut och ingen automatisk förnyelse av din prenumeration kommer att ske. Uppsägning av prenumeration ska ske senast en dag innan din Betaltjänst automatiskt förnyas."

Från Mötesplatsens köpvillkor! :)

Tack. Ska genast fixa det. Är så enormt trött på nätdejting nu :wtf:
 
Vi fortsätter väl?

Ja, så klart! Bra trådstart. :)

Själv håller jag på och går igenom kvällens "en garderob full av kläder men inget att ha på mig"-gnällstadium. Det går nog över om någon halvtimme när jag verkligen måste gå för att inte bli sen. :angel: Dagens dejt är jättesöt på bilderna och vi har haft väldigt trevlig mejlkontakt, så det är som upplagt för stor besvikelse.
 
Ja, så klart! Bra trådstart. :)

Själv håller jag på och går igenom kvällens "en garderob full av kläder men inget att ha på mig"-gnällstadium. Det går nog över om någon halvtimme när jag verkligen måste gå för att inte bli sen. :angel: Dagens dejt är jättesöt på bilderna och vi har haft väldigt trevlig mejlkontakt, så det är som upplagt för stor besvikelse.
Ta något töjbart, oömt, som inte går sönder om nån sliter i det! :angel:;):D
 
Jag och min flirt har fortsatt tät kontakt med avsikt att ses till helgen. Jag försöker hålla förväntingarna på en låg nivå men det är svååååååårt. Han ger ett så synnerligen vettigt intryck och dessutom gillar jag vad jag ser på bilderna.
 
Dejtar absolut inte alls men det är roligt att läsa om det.
Totalt jäkla singel sen snart ett halvår. Ganska lättad över det och trivs. Har inte tid eller plats i mitt liv för nån partner som klagar över att hen känner sig oprioriterad eller stressar mig eller försöker ändra på mig eller inte gillar mina djur.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 720
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Haft 2,5 vecka av 4 veckors semester, och saknar verkligen jobbet nu. Mina kollegor, att ha något att faktiskt åstadkomma och att känna...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 310
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 601
Senast: hollypolly
·
  • Artikel
Dagbok Det här med online dejting är inte riktigt min kopp te, om man säger så. Jag har aldrig haft någon framgång med det. Jag kommer aldrig...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp