Mindre än 3 veckor kvar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det mindre än 3 veckor kvar tills vi åker till Europa! Sååå kul!!
Vi reser

Från Magnetic island till Townsville till Brisbane till Bangkok till Frankfurt till Sverige!!
Dagen efter vi landat i Sverige reser vi från Sverige till London till Edinburgh.
Vi har mellanlandning på 12h i London så då ska vi åka in till city och möta upp två vänner till mig som jag lärde känna här i Australien för 2 år sedan, dom ska visa oss runt i London innan vi åker tillbaka till flygplaten och vidare till Skottland.
I Skottland stannar vi 4 nätter och möter upp med 7-8 stycken vi båda känner som alla råkar vara där just då! Vi kommer även hyra bil och köra runt på landsbyggden och titta på slott och annat!

Sen är det dags att flyga tillbaka till Sverige, igen via London men bara kort mellanlandning den gången!
Sedan spenderar vi 1 vecka i Sverige och den är ju då fullspäckad!

Landar från UK på söndag kväll.
Måndag = Svampplock och abborrefiske!
Tisdag = FEST med mina vänner (kräftskivelunch, brännboll/kubb, grillmiddag, pubrunda!)
Onsdag = Åka ut i skärgården och hälsa på min mamma, självplock jordgubbar på vägen dit
Torsdag = Heldag i Stockholm (Skansen, Gamla stan mm)
Fredag = Dagen innan min brors bröllop... Inget bokat än men gissar att vi kommer hjälpa till med "allt" den dagen.
Lördag = Bröllop och fest!
Söndag = Relax bakfylla
Måndag = Dags att resa tillbaka till Australien, Brisbane via Bangkok. En natt i Brisbane och sedan flyg tillbaka till Townsville och färjan tillbaka hem till ön!

:D
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Såå... Som jag skrivit tidigare så ska jag och min pv åka till Sverige här i sommar. Det blir hans första gång utanför Australien...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: Seabaz
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lämnade Australien den 22 januari för att åka till Niseko (Japan) och snowboarda. Efter 4 dagar där var det dags att åka till Tokyo och...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp