Mitt lilla projekt

Eftersom inga photobucket bilder syns längre så bjuder jag på en sommarbild på gården

ynijuqupvkajbv.jpg


Den rostiga och uråldriga, gräsligt fula och rostiga lyktstolpen ska jag flirta med elektrikersvågern om att få bort och byta ut mot något snyggare i lyktstolpsväg :angel: Fast det blir nog inte förrän nästa år tror jag :)
 
Har varit allmänt seg så den här veckan har jag mest påtat med växthuset, pysslat i trädgården, plockat hjortron, lagat lite kittning på de fönster som var i mest behov av dylikt och slöat, men jag kom på att jag nog inte uppdaterade hur tantens koja och lilla uteplats blev när det var klart, så bättre sent än aldrig :D

ofsgxutsbtcbyuc.jpg
 
YooooHoooo @niphredil

pajliqoqkmjzqz.jpg


ylwxohquevwyjxq.jpg


sljsufnjkrlkeqz.jpg


pqsvpeqowanrzch.jpg


Ankor är off limit för den jakthunden och det vet hon om :cool:
hibownzngifsdc.jpg


Utökade landet en bit till och omplanterade ca 30 årsplant. Till veckan gör jag det klart och jag kan nog omplantera ca 30-40 plant till innan landet är lagom fullt med jordgubbsplant. Dvs nånstans 90-100 plant :D

gbwezgsmlzslsy.jpg


I morgon ska de få gräsklipp runt sig även dessa.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag är så himla trött på att se djur behandlas på ett dåligt sätt. Jag är så less på att se djurägare med mottot "de överlever"- vadå...
Svar
16
· Visningar
1 513
Senast: maalin_
·
Hästmänniskan Vi har köpt en gård med tillhörande ladugård. Nu är det brådis att få klart ett stall innan hästarna (två st) flyttar hem. Hur bygger...
2
Svar
37
· Visningar
5 201
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp