Modellnamn på denna Michael Kors väska?

Kaki

Trådstartare
Som rubriken lyder.
Vad heter den här väskan?
Älskar tofsen. Är enligt utsago äkta men ingen vet modellen.
Storlek ca 22*14cm.

20170822180015-92.254.170.196.png
 
Kan det vara michael kors small bedford tassel messenger?

Ser helt klart ut att vara den den liknar. Men då troligen en kopia? Se skillnaden på tofsens fäste och ingen metall runt fästerna för öglorna till axelbandet.
NMV1L0A_au.jpg


Då ska jag nog inte lägga något bud på denna, vill ju inte bli lurad!! Verkar dock inte finnas till salu längre :( Kanske ska erbjuda 200kr :p

Tur att buke finns!!!

Någon annan som tror det är annan modell eller äkta trots allt?
 
Ser helt klart ut att vara den den liknar. Men då troligen en kopia? Se skillnaden på tofsens fäste och ingen metall runt fästerna för öglorna till axelbandet.
NMV1L0A_au.jpg


Då ska jag nog inte lägga något bud på denna, vill ju inte bli lurad!! Verkar dock inte finnas till salu längre :( Kanske ska erbjuda 200kr :p

Tur att buke finns!!!

Någon annan som tror det är annan modell eller äkta trots allt?
Svårt att sälja när det är så dålig bild!
 

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Jag som rubriken lyder, vad göra? Eller rättare sagt vad/hur hade ni gjort i denna situation. Det som inte fick hända någonsin har...
Svar
5
· Visningar
1 276
Senast: idahej
·
Utrustning Vet inte riktigt hur jag ska förklara med gör ett försök. :) Drar lite historik om hästen först. Han har en super svängd rygg och...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 207
Senast: Nominous
·
Övr. Barn Nu har idoten gått över gränsen igen,fast denna gången mer än vanligt. Varit en vända till med familjerätten fast denna gången i...
2
Svar
27
· Visningar
2 828
Avel Som jag tidigare skrivit så blir det med största sannolikhet HdH till vårt sto. Men både jag och min sambo är eniga om att vi måste...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 700
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp