Moderatorn informerar

Status
Stängd för vidare inlägg.

ullo

Trådstartare
När du diskuterar:

1. för fram dina åsikter om ämnet, inte dina åsikter om åsiktsmotståndaren

2. tala inte om för åsiktsmotståndaren vad den tycker, om du ändå måste så skriv "jag uppfattar att du tycker så här, stämmer det"

3. även om åsiktsmotståndaren är en idiot så är det aldrig ok att skriva det i detta forum

/moderatorn
 
Senast ändrad:
Vi följer upp:

4. att en person har en annan åsikt än dig är helt tillåtet

5. att en person envist framhävdar att den har en annan åsikt än dig är också tillåtet

6. om någon säger att din åsikt är rasistisk eller att den framstår som bitter så är det tillåtet

7. om någon kallar dig eller någon annan för rasist, idiot, bitterfitta el liknande så är det inte tillåtet, och ska anmälas till moderator via länken Rapportera under inlägget

/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 370
Senast: monster1
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 814
Senast: Twihard
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 136
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Vad har ni för erfarenhet? Jag har äntligen vågat ringa och boka läkartid för att diskutera PMS-besvär. Sedan minsta föddes för snart 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 340
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp