Moderslös kattunge, hjälp!

Jag har en tendens att få djur som är one of a kind och Yrsa verkar inte vara något undantag. Världens lättaste och mysigaste kattunge. Äter, sover, leker och går på låda. Fullständigt trygg med sig själv. Det är som att ha en vuxen katt i liten kostym! Till och med Lava har släppt till nu.
Det fanns kanske någon slags mening med att hon skulle landa hos mig :love:
IMG_20170703_180555_054_zpsautsds9d.jpg


Nu ska vi leva lyckliga i alla våra dagar!

Oj oj oj :love:
 
Tom mönstret passar! Vilken fruktansvärt söt unge. Lava kommer nog att lappa till henne fler gånger men samtidigt vara en tigrinna i att försovara liten. :up:
Jaa nu är Lava bara "mammig". Tvättar henne, gör lekinviter (som Yrsa tycker är helkonstigt) och säger ifrån på ett rimligt sätt när Yrsa jagar hennes svans när hon sover. Och hon har helt slutat fräsa åt henne.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir...
2
Svar
25
· Visningar
4 005
Senast: Mahonia
·
Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 281
Katthälsa HJÄLP! Vad kan jag AKUTMATA till kattungar som är ca 2 veckor gamla? Gårdens ena katt har fått ungar ute och vi hittade dom först nu...
Svar
5
· Visningar
5 347
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Behöver eran hjälp akut. I natt precis första timmen på dag 60 föddes S*Stolen Hearts´s(min första som uppfödare) och Lilla Ofelias...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
17 185
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp