Muskler vs Muskler

Hehe,
Jag har alltid haft smalare höfter. Sen är nedre bilden fotad lite snett från sidan vilket förstärker det. Rakt framifrån ser det mer proportionerligt ut. Lovar :p. Ser ut som i bild 1 fast lite större bara.

Men det är intressant hur mkt vinkel och en tajtare t-tröja kan göra. För så mkt större är jag inte idag :p

Jag har lite svårt att förstå att folk tycker jag ser stor ut. I mina ögon är inte 67 kg särskilt mkt för min längd.

Jag har alltid fått höra att jag är smal. Men min kompis sa att jag inte ser smal ut. Så antar att jag ser mer normal ut numera då :up:.
Bröst och överarmar ser stora ut i relation till mage och höfter. Men mycket möjligt att det beror på vinkeln.
Precis så :)
Under de 3-4 år som jag haft tinder har jag aldrig sett någon som har satt en längd under 180 som preferens . Utan har man en preferens så är det ( du är över 180+ , 185+ eller 190+.)

Jag antar att de som tillhör minoriteten och föredrar kortare män inte är främmande för att dejta långa. Men tvärtom fungerar inte.

Inte vet jag, men är det tänkbart att ”kvinnor på tinder” är ett snett urval?
 
I min åldersgrupp är 180,5 cm medellängd för Män och 166,7 cm för kvinnor.
https://www.scb.se/contentassets/96...n_av_langd_vikt_och_bmi_1988_89-2008_2011.xls

Ok. Ser inte killar på 175 som korta iaf. Jag är 174 själv.

Om 166 är medellängd på tjejer så borde det ju iaf inte vara några som helst problem för dig att hitta en tjej som vill ha en längre kille än sig själv.

Jag själv kollar mer på ansikte, personlighet och klädstil än längd och muskelmassa
 
Ok. Ser inte killar på 175 som korta iaf. Jag är 174 själv.

Om 166 är medellängd på tjejer så borde det ju iaf inte vara några som helst problem för dig att hitta en tjej som vill ha en längre kille än sig själv.

Jag själv kollar mer på ansikte, personlighet och klädstil än längd och muskelmassa

Jag är likadan! Jag är 170 cm och har tyckt att killar både längre, samma längd och kortare än mig varit dösnygga.
 
Ok. Ser inte killar på 175 som korta iaf. Jag är 174 själv.

Om 166 är medellängd på tjejer så borde det ju iaf inte vara några som helst problem för dig att hitta en tjej som vill ha en längre kille än sig själv.

Jag själv kollar mer på ansikte, personlighet och klädstil än längd och muskelmassa

Nej, jag har aldrig trott att min längd skulle vara största issue för att träffa tjejer. Möjligtvis för tjejer som är längre än jag. Det är dom punkterna nedan du nämner som är viktigast.
Men klädstil är svårt? Det finns väl lika många smaker som det finns tjejer, eller har jag fel? :p
 
Fast det ser ju högst normalt och proportionerligt ut på båda bilder?

Men precis vad jag tänkte :p Okej om @Hero haft enorma armar, men det ser helt proportionerligt ut tycker jag,

Min sambo är 175 och jag är 165 - jag har aldrig tänkt på honom som kort :p
Han är välmusklad och är rätt bredaxlad, men tränar ingenting på gym längre. Jobbar däremot mycket fysiskt (snickare), så han håller formen genom jobbet.
(Även om han hade behövt börja gymma igen pga förslitnings- och skaderisken)
 
Men precis vad jag tänkte :p Okej om @Hero haft enorma armar, men det ser helt proportionerligt ut tycker jag,

Min sambo är 175 och jag är 165 - jag har aldrig tänkt på honom som kort :p
Han är välmusklad och är rätt bredaxlad, men tränar ingenting på gym längre. Jobbar däremot mycket fysiskt (snickare), så han håller formen genom jobbet.
(Även om han hade behövt börja gymma igen pga förslitnings- och skaderisken)

Men eller hur. Om den nedersta bilden är konstig då kan man ju undra vad folk har för syn på kroppar. Min man har aldrig satt en fot på ett gym och ser typ ut så fast med lite mer hull kanske. Fullt normal kroppsbyggnad.
 
Ja det är antagligen svårare för oss som inte anses snygga enligt normen.
Jag fick definitivt mer intresse från män när jag förut var smalare. Även när jag var yngre.
Smal/ normal och runt trettio så var det lättare på dejtingsidor. Även att få intresse från betydligt äldre män.
Som överviktig 40+ får jag definitivt mindre intresse.
Men det blir ju lite komiskt när du @Hero vill diskutera längd så mkt när du själv är normallång. Det blir ju som en kvinna som säger att hon inte får dejta för hon väger några kilo för mycket.
I alla fall så även om de som anses snygga har det lättare så är jag ändå övertygad om att man kan hitta kärleken ändå då jag ser det hela tiden runt omkring mig. Även om jag själv inte lyckas och jag dippar ibland.
 
Nej, jag har aldrig trott att min längd skulle vara största issue för att träffa tjejer. Möjligtvis för tjejer som är längre än jag. Det är dom punkterna nedan du nämner som är viktigast.
Men klädstil är svårt? Det finns väl lika många smaker som det finns tjejer, eller har jag fel? :p
Ja?
Men du kommer ju aldrig kunna passa alla tjejer. Det är omöjligt att alla kommer gilla dig eller vara attraherade av dig.
 
Men det är väl ingen som ens antyder att du ska anpassa din klädstil efter nån annan? :confused: Hon säger ju bara vad HON tittar på.

Absolut, men jag tror HON inte är ensam om att titta på klädstil :).
Jag har ju en stil jag gillar. Men jag är ju inte främmande för att ändra stil om det finns en bättre.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 100
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 298
Senast: Jadzia
·
Samhälle Senaste veckorna har jag hållit på med ett projekt som kretsar mycket kring identitetsmarkörer, det vill säga olika symboler och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 245
Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • hjälm till avlångt huvud?
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp