Muskler vs Muskler

Finns det något tillfälle då det är viktigt att attrahera alla kvinnor / alla män?
Om man har problem att få till matches/kontakt/attraktion alls så är det nog mer naturligt att börja tänka i banor av vad man kan göra för att attrahera fler. Jag kanske inte håller med @Hero om hur mycket han pratar och fokuserar på det men jag kan samtidigt förstå att om man lägger ner mycket tid på att försöka på t.ex. tinder och inte får så mycket matches så kommer man ha en annan reaktion än om man får matches på det mesta eller mycket.
 
Precis.
Grooming och shoes är tex viktigt. Hur har du det med det @Hero :D
]
images
heschung-cloe.jpg


:idea: :D
 
Om man har problem att få till matches/kontakt/attraktion alls så är det nog mer naturligt att börja tänka i banor av vad man kan göra för att attrahera fler. Jag kanske inte håller med @Hero om hur mycket han pratar och fokuserar på det men jag kan samtidigt förstå att om man lägger ner mycket tid på att försöka på t.ex. tinder och inte får så mycket matches så kommer man ha en annan reaktion än om man får matches på det mesta eller mycket.

Jo fast jag får inte heller mkt men tänker inte att jag ska göra om mig så alla män gillar mig.
 
Problemet är väl att dom kvinnor jag är intresserad av. Sällan gillar mig tillbaka. Misstänker väl att dom redan har ett par hundra andra killar efter sig redan.
Exakt så är det för mig också. De som vill vara med mig är bara "snälla killar" som inte behandlar en väl och som bara tar en för de vill ha en flickvän-vem som helst.
 
Jo fast jag får inte heller mkt men tänker inte att jag ska göra om mig så alla män gillar mig.
Mycket är i sammanhanget så relativt så det blir svårt att jämföra. Sen om man inte får "tillräckligt", vad man kan göra för att få mer om man nu vill det. Tipsen som @Hero får är ofta inte något som är konkret vilket inte är så konstigt eftersom det nog inte är EN faktor det beror på. Som kvinna har man på gott och ont en normmall man kan förhålla sig till.

Det är synd om man som person ska behöva göra våld på sin egen person för att passa in och få resultaten man önskar men det är iaf något reellt att förhålla sig till.
 
@Hero om jag ska säga nåt seriöst om idealmannen så har jag pratat om det med såna som tjänar pengar på sitt utseende och som vill attrahera så många som möjligt därför och jag tror det är samma för män som för kvinnor alltså att du attraherar fler om du ser "vanlig" ut

Om du sticker ut åt nåt håll så kommer vissa gilla dig mer ja men andra kommer tappa intresset så för att fånga in FLEST så tror jag bara du behöver se så mainstream ut som möjligt och du gör ju liksom redan det

Du är inte uppseendeväckande stor och du är inte uppseendeväckande liten , du är inte sensationellt kort och du är inte sensationellt lång , du är vit och du är man så typ alla normer går din väg och du har inte nån stor press på dig att se annorlunda ut än du gör idag

Alltså om du säger att det är din kropp som är anledningen till att du inte får så många matches eller dejter som du vill ha och att du måste ändra på den för att få fler såna så tror jag inte på det ALLS
 
@HeroAlltså om du säger att det är din kropp som är anledningen till att du inte får så många matches eller dejter som du vill ha och att du måste ändra på den för att få fler såna så tror jag inte på det ALLS

Nej, det handlar inte om fler matches. Jag kan inte byta ansikte till Johnny Depp, tex. Utan mer personlig utveckling.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 222
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 325
Senast: Jadzia
·
Samhälle Senaste veckorna har jag hållit på med ett projekt som kretsar mycket kring identitetsmarkörer, det vill säga olika symboler och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 260
Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp