Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

charmant

Trådstartare
Har 2 katter som ska bli stallkatter som jag behöver ha namnförslag till.Det är 2 honor.

P7290012.jpg

Denna lilla tjej är född den 15 maj
P7290024.jpg


P7310048.jpg

Och denna tjej är en hittekatt som vi hämtade hem i går.Hon är väl ca 5 månader elelr nåt tror vi.
P7310059.jpg

Tyvärr är bilderna på henne lite suddiga.

Någon som har några bra namn på lager??Då tar jag emot dom tacksamt för här är det ide torka.
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Tyvärr inga namnförslag men gud vad jag blev kär i din lillpisse :love:
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Hon är en riktig sköning,en jätte stor personlighet.

Den store är lite mer skygg men komemr mer och mer:)
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

En av de finaste namn på honkatter jag vet är Maja-Lisa. :love: Min Maja-Lisa avled 1998 så du får gärna låna hennes namn.

Du känner dina katter bäst och vet nog vem det namnet passar bäst.
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Det var ett vackert namn hmmm MAJA-LISA....Tror det skulle passa bäst på den större av dessa tjejer.
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Hade en underbar kisse som hette Lina, dog 17 år gammal. Älskade henne...
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Vi döpte våra två stallkatter till Versatels-Stina och Versatels-Greta (vårat stall är sponsrat av Versatel, ett telefonbolag, vi har även en häst som heter Versatels Walter von der Vogelweide :D )...

När dom fick varsin kull döpte vi den ena efter kändisar och den andra efter ryttare!

Prins Harry (röd såklart :D )
Lily Allen (min idol, hon huserar hemma hos mig nu)
Jack Sparrow (svart :love: )
Paris Hilton ( :angel: )

Dibo (Andreas Dibowski)
Hinni (Hinrich Romeike)
Lucinda (Fredricks)
Kai (Rüder)
Pieka (groomen i grannstallet)
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Meja
Molly
Minna
Lilly
Cattis
Cessi

Det var vad jag kom på nu, återkommer..
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Jag tycker de ska heta plus och minus:rofl: Nej kanske inte...men de var väldigt gulliga.
Mymlan tycker jag är gulligt, det är svårt med bra kattnamn, min kisse kallas Britta.
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Den lilla katten är ju jätte-söt!! Vilken fin färg! Kan ju kalla henne Banshee (häxa på antik irlänska). Den andra katten kan ju heta Hanna?:)
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Nu har dom fått namn.Min son döpte dom.Den lille heter Molly och den lite större Skrållan..........det blev väl bra :):rofl:
 
Sv: Namnförslag till kattungar.HJÄLP!!

Ursäkta detta hör inte till tråden:angel:Jag såg just att du är från samma stad som mig:) Har du egen häst och var??
 

Liknande trådar

Övr. Katt Får, om ungefär en månad hem, två små kattbäbisar, honor, som jag skulle vilja ha lite namnförslag till. Jag vill inte att det ska vara...
Svar
12
· Visningar
2 652
J
Katthälsa Hej alla kattkunniga vänner! V har i snart 2 år haft en hittekatt (kastrerad kille) som allt gått fina fisken med! Inga problem där...
Svar
4
· Visningar
4 648
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 699
Senast: alice
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp