Namnhjälp

Sauronseye

Trådstartare
Hej!
Nästa vecka får jag hem en liten kattunge, en ragdollhona. Problemet kommer nu till namnval. Jag tar tacksamt emot alla förslag, lägger in några namn jag kommit på också.

Lovis
Sansa
Bellatrix
Ursula
Junis

:-)
 
Hej!
Nästa vecka får jag hem en liten kattunge, en ragdollhona. Problemet kommer nu till namnval. Jag tar tacksamt emot alla förslag, lägger in några namn jag kommit på också.

Lovis
Sansa
Bellatrix
Ursula
Junis

:-)

Kan du lägga in några foton på henne? Ofta är det lättare att föreslå namn tycker jag när man ser katten.

Grattis till nytillskottet i familjen! :up:
 
20F9FCC6-0032-402A-B841-11DF9D8841BF_zps5c0pi3h5.jpg
[/URL][/IMG]
Ser man någon bild?
 
Hej!
Nästa vecka får jag hem en liten kattunge, en ragdollhona. Problemet kommer nu till namnval. Jag tar tacksamt emot alla förslag, lägger in några namn jag kommit på också.

Lovis
Sansa
Bellatrix
Ursula
Junis

:-)


Vad blev det för namn?

Tantnamn kan vara gulligt på katter tycker jag. Typ Dagmar, Rut, Hulda...
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
945
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 355
Senast: G-uldlock
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: MissFideli
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 322
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp