Namnskylt till sadel

carlssonpataket

Trådstartare
Vill gravera en skylt och sätta på dressyrsadeln, men verkar lättare sagt än gjort att hitta det jag vill ha.
Letar efter en oval skylt i mässing med svart text eller en svart med guld/mässingtext. Och såklart i metall och ej plast.

Någon som har tips?

På hoppsadeln har jag en "vanlig" avlång skylt, men en oval verkar knepigt att hitta.
 
Sist jag lät tillverka en skylt till en sadel så gick jag till en guldsmed, men det är minst 25 år sedan ;) Men det kan vara värt att kolla iaf. :idea:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 569
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Vi förlorade mycket hastigt och oväntat vår hund för några veckor sedan. Den värsta chocken och den akuta sorgen börjar lägga sig och vi...
Svar
18
· Visningar
2 039
Senast: Asko
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 095
Senast: AbCdE
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 446
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp