När blev det OK att spamma sönder trådar?

Vad jag kan se har du inte rapporterat detta, om jag gissar vem det gäller, bannades han redan i går av mig.
Att skriva många gånger i en tråd är inte förbjudet, jag har dock hållit lite extra koll på vissa användare om de passerar gränsen för vad man bör/får skriva eller blir extremt tjatiga och inte kan lämna, låta en diskussion vara klar.
Det är dock inte så lätt då detta helt klart hamnar i gränslandet och oftast är helt ok.
Om ni anser att någon trollar, brukar det vanligaste rådet vara att inte mata trollet. Rapportera gärna om det blir väl mycket från någon användare.
 
Sista 3-6 sidorna av denna tråd verkar bli samma visa, visserligen inte samma person som syftades på i #1

Annars har det varit lugnt de senaste veckorna. Nu tillhör det ju inte ovanligheter att CM trådar spårar ut.
http://www.bukefalos.com/threads/cesar-millan-borde-inte-fa-plaga-hundar-i-svensk-tv.1307366/

Jag är inte ett dugg förvånad.. när personen inte spammar sönder trådar på dressyr eller ridning så måste hen ju ha något annat ämne att spamma sönder. Nu är det tydligen Hund.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: Funderarn
·
Hundträning Jag skrev i uppdateringstråden precis, men kom på att det nog är smartare att skapa en egen tråd. Köpte ny snuffelmatta på MyDog för...
2
Svar
24
· Visningar
2 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp