när ska det stå ras katt i passet ?

Akalice71

Trådstartare
Hej
Jag undrar lite över hur det ska stå i passet är detta verkligen en bondkatt som den norska vetrinären ville påstå.
hon är renrasig korsning från en avel där en av angora katterna av misstag parde sej med en av skogkatterna.
ska det verkligen stå bondkatt i passet då ?
ak
 
Hej
Jag undrar lite över hur det ska stå i passet är detta verkligen en bondkatt som den norska vetrinären ville påstå.
hon är renrasig korsning från en avel där en av angora katterna av misstag parde sej med en av skogkatterna.
ska det verkligen stå bondkatt i passet då ?
ak
I Sverige så är alla katter som inte har stamtavla huskatter. Oavsett hur mycket raskatt som finns eller inte finns bak i ledet. :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 618
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 583
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Pga olika anledningar har jag ett tag letat nytt hem till mina bebisar, både för min och deras skull. Det är ju förbannat jobbigt men...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp