Nattlig hästvandring slutade i tingsrätten

http://www.hippson.se/artikelarkivet/hippsonnews/tog-tva-islandshastar-fran-hage-doms.htm
Efter ett tag kommer hästarnas ägare, som också ska ha varit kvinnans tidigare mentalskötare. Kvinnan menar att hon inte har varit medveten om vem som ägde hästarna.
Tingsrätten konstaterar att kvinnans avsikt inte har varit att stjäla hästarna


Bara en slump att det råkade vara just de hästarna? Vad är sannolikheten för det egentligen?
 
Kommer ihåg händelsen eftersom det hände inte långt ifrån där jag bor. Kvinnan kan inte ha alla hemma. Det ställe där hon stoppades med hästarna ligger ett antal kilometer från järnvägsstationen, så det är inte nästgårds direkt, och inga stall emellan.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 040
  • Artikel
Hästnyheter I september förra året stoppades en bil med hästtransport av polisen - bakom ratten satt en kvinnlig hästhandlare, och i transporten...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 690
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 899
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Hiss och diss del 5
  • Hitta tillbaka till varann?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp