Neeeeeeeeej!!!!!

GotAsecret

Trådstartare
Syskonen ringde och sa att mamma fått hjärtinfarkt och ligger i respirator på hjärtintensiven! :cry:
Vi är på väg dit - men det tar minst en timme till innan vi är där!
Jag orkar inte!! Faaaan!:cry:
Älskade, älskade mamma! :( :cry:
(Behövde mest skriva av mig:( )
 
Hon väntar på ambulans till Gävle nu, och vi är snart där - men väntan på att hon ska komma dit lär bli lååååång och hemsk! :cry:
Snälla, säg att de har världens bästa vård där? :(
Och att det är "positivt" att ambulansen åker från Gävle till hudik, istället för att ta en från Hudik? (Varför gör man inte det? :confused: )
 
Hon väntar på ambulans till Gävle nu, och vi är snart där - men väntan på att hon ska komma dit lär bli lååååång och hemsk! :cry:
Snälla, säg att de har världens bästa vård där? :(
Och att det är "positivt" att ambulansen åker från Gävle till hudik, istället för att ta en från Hudik? (Varför gör man inte det? :confused: )

Gävle har faktiskt en riktigt bra hjärtavdelning är min erfarenhet!
Håller tummarna stenhårt för din mamma och tänker på dig.

Det kan vara så att det inte finns någon ledig ambulans i Hudik, alt att man t ex vill ha en hjärtläkare från Gävle med i ambulansen osv, så oroa dig inte för det.
 
Så ledsen jag blir för eran skull :cry: Jag ska verkligen hålla tummarna för att din mamma blir frisk igen.
Tänker på dig och din familj.

Många många varma kramar
 
Vännen, du vet var jag finns! Tänker så mycket dig och din familj.
Krama Kalle från mig!
Tack hörrni! :love:
Såg ambulansen komma nu, hon ligger nerkyld med andningshjälp,så åker hon direkt till PCI och därefter till HIA...då får vi kanske träffa henne.
Jobbigast är att pappa är ensam hemma :(
 
Nu kom en sköterska och berättade mer. Tydligen hade det varit totalt hjärtstopp, men hon var redan på väg in i bil när det blev skarpt läge, så hon fick i alla fall snabb hjälp.
Nu är hon under nedkylning, fullproppad med hjälpmediciner och vi kan bara vänta...känns så sjukt overkligt! :(
De vet ju inte om/hur hjärnan skadats heller....
Vi väntar på läkaren nu, jag sover kanske kvar här inatt...beroende på vad som händer.
Jag är minst flexibel, kan inte ta mig hit snabbt om något händer....
Får väl se om sambon får stanna kvar också, men det är väl inte så troligt.
Tycker ni att jag ska stanna här? :(
 
T
Nu kom en sköterska och berättade mer. Tydligen hade det varit totalt hjärtstopp, men hon var redan på väg in i bil när det blev skarpt läge, så hon fick i alla fall snabb hjälp.
Nu är hon under nedkylning, fullproppad med hjälpmediciner och vi kan bara vänta...känns så sjukt overkligt! :(
De vet ju inte om/hur hjärnan skadats heller....
Vi väntar på läkaren nu, jag sover kanske kvar här inatt...beroende på vad som händer.
Jag är minst flexibel, kan inte ta mig hit snabbt om något händer....
Får väl se om sambon får stanna kvar också, men det är väl inte så troligt.
Tycker ni att jag ska stanna här? :(


Tänker på er! Klart du ska stanna om du känner att du vill och orkar.
 
Nu kom en sköterska och berättade mer. Tydligen hade det varit totalt hjärtstopp, men hon var redan på väg in i bil när det blev skarpt läge, så hon fick i alla fall snabb hjälp.
Nu är hon under nedkylning, fullproppad med hjälpmediciner och vi kan bara vänta...känns så sjukt overkligt! :(
De vet ju inte om/hur hjärnan skadats heller....
Vi väntar på läkaren nu, jag sover kanske kvar här inatt...beroende på vad som händer.
Jag är minst flexibel, kan inte ta mig hit snabbt om något händer....
Får väl se om sambon får stanna kvar också, men det är väl inte så troligt.
Tycker ni att jag ska stanna här? :(

Ja om du kan och orkar så tycker jag att du ska stanna.

Kramar!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
710
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 508
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 971
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp