Nokia telefon

MCP

Trådstartare
Nu har jag en fråga som jag hoppas att bukeoraklet kan hjälpa mig med. Vi satt igår och funderade på modellnumret på en nokia som min pojkvän haft, och hur vi än googlade så hittade vi inte den rätta. Det var stöttålig/vattentålig, hade ett lite gummiaktigt skal som man "drog itu" för att öppna. Den var röd och svart (tror att det fanns en annan färgkombination också) vi kallade den för skelettelefonen för den var mönstrad på ett sätt som påminde om ett skelett. Sambon menade att den var en 3000 modell, men det är inte säkert. Någon som haren ide vilken det skulle vara, kom med förslag. Viktiga grejjer det här, hi hi :D
 
5140i:

nokia5140i2_large.jpg


5210:

nokia_5210.jpg
 
Iom att den ska vara röd/svart tror jag också på 5210:an som visas ovan.

Men pga skelettformen tänker jag direkt på 5100:an
images
 
Nu menar ju då sambon att det var en sådan där 5210 det var han hade, men jag känner mig inte riktigt säker, skulle säga att den såg mera ut som den där 5100 men i samma färger som 5210... fast hur jag än googlar så verkar jag inte hitta något som motsvarar det jag har i mitt minne. Kanske jag bara måste ge med mig och tro att det var en 5210 :cautious: ...fast är det någon som har fler alternativ så ös på bara :D
 
Nu menar ju då sambon att det var en sådan där 5210 det var han hade, men jag känner mig inte riktigt säker, skulle säga att den såg mera ut som den där 5100 men i samma färger som 5210... fast hur jag än googlar så verkar jag inte hitta något som motsvarar det jag har i mitt minne. Kanske jag bara måste ge med mig och tro att det var en 5210 :cautious: ...fast är det någon som har fler alternativ så ös på bara :D

Åh, jag tänker på en telefon som är snarlik de som visat men ändå inte riktigt!! Jag ska se om jag lyckas googla fram en bild :D
 
Har för mig att en kompis hade en sån tom, men vet inte riktigt hur jag ska ställa frågan... haha!

Ursäkta att jag spammar tråden, men nej... googlingen gav inget vidare resultat. Hittar många snarlika det jag tänker på men ingen riktigt rätt, och det är inte någon nokia heller så...
 
Ursäkta att jag spammar tråden, men nej... googlingen gav inget vidare resultat. Hittar många snarlika det jag tänker på men ingen riktigt rätt, och det är inte någon nokia heller så...

post: 16570287, member: 33079"]Ursäkta att jag spammar tråden, men nej... googlingen gav inget vidare resultat. Hittar många snarlika det jag tänker på men ingen riktigt rätt, och det är inte någon nokia heller så...[/QUOTE]
ahh, detta är en nokia det så, men tack iallafall :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp