Notis om citering

vallhund

Trådstartare
Fick nyss en notis om att jag blivit citerad i tråden om feminism, när jag klickade på notisen visade det sig att det var ett citat av @tuaphua som citerades av @durachiny . Bugg? Ca 12 minuter sedan.
 
Fick nyss en notis om att jag blivit citerad i tråden om feminism, när jag klickade på notisen visade det sig att det var ett citat av @tuaphua som citerades av @durachiny . Bugg? Ca 12 minuter sedan.
Nej det var mitt fel, jag hade tydligen börjat svara på ett inlägg av dig men sen gjorde jag inte men sedan när jag svarade så låg det kvar i textrutan och mitt halvfärdiga svar kom med, jag editerade bort det snabbt när jag såg det. Ber om ursäkt :)
 
Nej det var mitt fel, jag hade tydligen börjat svara på ett inlägg av dig men sen gjorde jag inte men sedan när jag svarade så låg det kvar i textrutan och mitt halvfärdiga svar kom med, jag editerade bort det snabbt när jag såg det. Ber om ursäkt :)
Tack, då förstår jag!
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
437
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 858
Senast: Daff
·
Bukefalos Kan man stänga av nedan beskriva notisfunktion? Den är helt oöverskådlig, och då den triggas igång vill jag inte längre se någon röd...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: Jeffery
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 796
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp