Notisflaggan

Förutom det faktum att den blivit pytteliten så stör det mig att jag inte får notiser varje gång jag blir taggad. Händer då och då att jag går in i en tråd, ser att jag är taggad i ett nytt inlägg men har ingen notis angående det. Nån bugg?
 
Förutom det faktum att den blivit pytteliten så stör det mig att jag inte får notiser varje gång jag blir taggad. Händer då och då att jag går in i en tråd, ser att jag är taggad i ett nytt inlägg men har ingen notis angående det. Nån bugg?
Har hänt mig med fast då var det någon som citerat mig.
 
Den verkar dock vara i "normal" storlek när man inte har några nya notiser? :cautious:
 
Nja, flaggan är nog nästan konstant. Antalet notiser kommer på en liten röd lapp bredvid den.
Ja, sättet som notiser presenteras på har ju inte ändrats utan det verkar bara vara storleken.

Jag tycker att det verkar som att hela notisen krymper när man har nya notiser? Men jag kanske bara inbillar mig och det bara är visningen av siffror som blivit mindre :o
 
Ja, sättet som antalet notiser presenteras på har ju inte ändrats utan det verkar bara vara storleken.

Jag tycker att det verkar som att hela notisen krymper när man har nya notiser? Men jag kanske bara inbillar mig och det bara är visningen av siffror som blivit mindre :o
Ja, jag tycker också att hela krymper, på bredden.
 
Min "knapp" är lika stor, men siffran är pytteliten. På dator i alla fall.
Det värsta är när man bara har notis (på mobil):

xACsdyN.jpg


Det här måste ju vara en oförutsedd konsekvens än något annat. Kan inte tro att man sitter och jobbar aktivt med att göra den så smal som möjligt. ;)
 
Ledsen att jag inte har sett och åtgärdat detta ännu. Jag var inne och pillade på lite inställningar gällande speciella notiser för moderatorer och det har nog påverkat här. Nu måste jag bara hitta tillbaka till vad det var jag ändrade :)
Själv har jag inte fått några notiser sedan ändringen så jag har inte själv sett det.
 
Ledsen att jag inte har sett och åtgärdat detta ännu. Jag var inne och pillade på lite inställningar gällande speciella notiser för moderatorer och det har nog påverkat här. Nu måste jag bara hitta tillbaka till vad det var jag ändrade :)
Själv har jag inte fått några notiser sedan ändringen så jag har inte själv sett det.
Nu får du en. :)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har hyrt ett stall med 2 boxar i 9 månaders tid, där det nu visat sig att boxstorlekarna är mycket mindre än ägaren sagt, så pass...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 217
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
24
· Visningar
2 014
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 199
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 985
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp