Novalis alldeles EGNA tråd!

Det gäller att ha ung fräscha filmare som kan kubba runt banan....:D

Det där ska jag INTE berätta för min stackars sambo som inte ens är hästintresserad men hänger med ändå!

Råkade ändå skälla lite på honom när han stod vid hoppbanan när jag behövde honom på framhoppningen. :angel::o
 
Pållan berättade vid bangång att allt folk o trappan upp till grillen var tokfarliga så Ugglan var inte ett alternativ för henne. När vi sen kom mot hindret så hade hon ju hoppat, det kände jag men jag tänkte att jag ska banne mig inte avvika från min plan o ställa till det för mig så därför hoppade jag stocken.
 
Japp, hellre en felfri mes än handen i bandaaaaaaage! :devil:

Vem har det?

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
 
Är jättenöjd med min fina lilla häst även om vi inte nådde fullt ut denna helgen. Hon gjorde helt ok dressyr, nollad i hoppningen trots att matte red som en kratta, tog sig sen en extra kik på hinder 2 i terrängen, kubbade i fullt fräs förbi ett blått hus (tror hon inte kunde tänka sig att det ingick i vår klass...:angel:) men hoppade alla större hinder utan problem och fräste genom vattnet även om det gick i trav denna gång. 2 månader lite drygt har jag haft henne o tycker nog vi börja bli rätt inridna på varandra!
Har anmält till Udden men får se om jag verkligen startar, börjar det regna nu o hålla på så är det ju inte kul längre.

 
Har bestämt mig för att Tågarp fick avsluta säsongen. Opererade mitt knä igen igår och mår lite halvtaskigt så jag ska ta det lite lugnt denna veckan. Är så oerhört nöjd med att jag iaf fick komma ut o tävla lite med min fina fina häst! Hon har ju knappt landat hos mig, har varit här 2 månader, så bättre än vi har gjort hittills kan man inte begära. Nu väntar vinterträning och jag ska rida lite hopptävlingar tänkte jag, är det nåt jag behöver så är det ju det!:D

Sen kanske en liten överraskning väntar runt hörnet också...vem vet....:angel:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: JohannaB
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 567
Senast: Linta
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
9 987
Senast: Habina
·
Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 650
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp