Nummer elva om våra hästar födda 06

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härligt. Jag ska försöka klättra upp på Julia nu efter betet. Kan bli riktigt spännande när jag sett hennes konster i hagen :P
 
@happyrider Vad fiiin han är:love:!!! Men vad stor han ser ut ändå! Måste växt?
Visst är det roligt, nu har ju "unghästarna" jag haft hemma i sommar varit jätte enkla, ett welshcob sto på tre som vi ridit in och pysslat lite med. Å så lilla Donna på åtta år:D..ska visa henne för spek på lördag, hoppas det är vettigt folk:mad:..
( Donna är ju inte min utan min vän som har welsh cob stuteri äger henne )
 
@happyrider Vad fiiin han är:love:!!! Men vad stor han ser ut ändå! Måste växt?
Visst är det roligt, nu har ju "unghästarna" jag haft hemma i sommar varit jätte enkla, ett welshcob sto på tre som vi ridit in och pysslat lite med. Å så lilla Donna på åtta år:D..ska visa henne för spek på lördag, hoppas det är vettigt folk:mad:..
( Donna är ju inte min utan min vän som har welsh cob stuteri äger henne )
Tror han vuxit lite i sommar faktiskt, men har inte mätt honom.
Han var ju 157 när han åkte på inridningen så jättestor är han inte, men tycker att han känns väldigt lagom för mig.

Hoppas nu det är bra folk som ska titta på "din" häst.

Är verkligen glad för din skull att Loppan tog sig tillslut. Nu hålls både tummar och tår att det blir en fölis i sommar..
 
@happyrider Ja hon är född 11 :) Var ca 157 innan betet men betydligt högre bak. Får väl se hur det ser ut nu när hon ska in igen. Hon är helt sjukt snäll. Satt ju på henne första gången barbacka i grimma ;) Kan undra om snällheten finns kvar...?
 
@happyrider Han ser jättefin ut. Roligt att ni har "elvor". Nästan så jag ångrar att vi sålde vår lilla skrutt.

Red lektion på Rivica igår. Det var inget roligt. Damen har ju varit hopphäst i flera veckor och inte gått ett riktigt pass på länge. Jag har haft semester och blivit ringrostig. Helt ofokuserad och tyckte att hon kunde bäst själv. Till sist fick vi sätta på ett gummiband för att få lite hyfs på henne. Gick lite bättre men vi har långt kvar innan vi är tillbaka.
 
@Maui Här är det också stelt och stretigt. Ronaldo har tagit det lugnt i fyra dagar, det får man sannerligen veta dagen man sitter upp..
Hur har hon det hos sin nya ägare?

Gaia, det går inte att se ditt videoklipp..
 
@Tessalonica Antar att du menar vår elva. Hon har det nog bra. Tror inte hon gjort så mkt med henne. Men min kompis som köpte mamman bad att få köpa henne men hon ville inte sälja så hon måste ju gilla henne.
Häng med på hoppning nu till veckan. Är troligen bara Sara o en till o Sara hoppar vår lånehäst som inte gjort mkt i sitt liv.
 
@happyrider Å vad roooooligt att se dig uppe på din söta häst!! Får nästan en liten tår i ögat, vet ju vad du gick igenom med din Aslan och jag är så glad för din skull att du hittat en ny älskling som ser ut att passa dig så bra!!!

kl
Har äntligen kommit upp ur min lilla bubbla som jag befinner mig i varje år vecka 34...Vi har ju kört Champion of the Youngsters, hade 1730 starter totalt så jag är fortfarande helt tom i skallen efter att ha suttit i mitt lilla sekretariat o fixat o trixat. Tyvärr var ju inte vädergudarna på vår sida i år men tror de flesta var nöjda med att vi var flexibla o flyttade in när det hade öst ned 65 mm natten mellan tis-ons!:crazy:

Såg iaf denna bild o beröm från en kändis på fejan så helt fel kan det nog inte ha blivit i veckan!:banana:
10620672_10152669619414711_7238595328245139348_n.jpg


https://www.facebook.com/photo.php?....415376614710.196568.545644710&type=1&theater
 
@happyrider Å vad roooooligt att se dig uppe på din söta häst!! Får nästan en liten tår i ögat, vet ju vad du gick igenom med din Aslan och jag är så glad för din skull att du hittat en ny älskling som ser ut att passa dig så bra!!!

kl
Har äntligen kommit upp ur min lilla bubbla som jag befinner mig i varje år vecka 34...Vi har ju kört Champion of the Youngsters, hade 1730 starter totalt så jag är fortfarande helt tom i skallen efter att ha suttit i mitt lilla sekretariat o fixat o trixat. Tyvärr var ju inte vädergudarna på vår sida i år men tror de flesta var nöjda med att vi var flexibla o flyttade in när det hade öst ned 65 mm natten mellan tis-ons!:crazy:

Såg iaf denna bild o beröm från en kändis på fejan så helt fel kan det nog inte ha blivit i veckan!:banana:
10620672_10152669619414711_7238595328245139348_n.jpg


https://www.facebook.com/photo.php?....415376614710.196568.545644710&type=1&theater
Vad snäll du är!!
För det allra mesta är jag mer än glad i min lille pålle men vissa dagar är han en slyngel utan dess like... då blir jag lite matt på honom.
Men i sista änden blir det nog bra!:)

Har läst om er "lilla" tävling på flera ställen på nätet och överallt verkar folk nöjda. Er tävling har blivit ett begrepp, typ minifalsterbo...
Grattis till det!:up::bow:
 
Idag fick Bianca en ny boxgranne. Eller spegelbild ;) Extra välkommen var han med tanke på att hon är vrålbrunstig för tillfället... :cool:

10649435_632946010157890_1689664029721887065_n.jpg
 
Nova, det skrivs väldigt gott om tävlingen på FB, skoj att se och höra :) Bra jobbat!

Happy, hehe visst har de sina jobbiga perioder men jag tror det kommer bli med din fina häst :)

Gaia, Det är ju så mysigt så klart hon ska ha en karl till granne ;) Något jag varit väldigt nöjd över med Ronaldo är att slippa dessa brunstperioder :) Blir spännande å se hur Julia är med det...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 209
Senast: Fiorano
·
Avel En ny tråd för alla hästar födda 2022.
19 20 21
Svar
402
· Visningar
50 551
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 539
Senast: cewe
·
Träning Såg att det var dags för en ny tråd för våra hästar födda 2016! Aktiviteten är ju lite lugnare numera men tycker att det är lite mysigt...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 128
Senast: Novalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp