Ny kategori; Musik?

Skorpion76

Trådstartare
Hur många här på Buke är intresserade av att diskutera muik? Skulle det vara br< eller åligt med en särskild kategori där man diskuterar musik här på Buke?
Junior Pethead
 
Nej, jag ställde bara en fråga.
Junior Pethead

Jag förstår din reaktion. Som moderator tycker jag dock att det är en relevant motfråga. För att ett ämne ska ha en egen forumdel krävs mycket aktivitet. Om t.ex. 1/3 av trådarna på förstasidan av "vuxen" ständigt handlat om musik, då hade det fått en egen forumdel.
 
Tycker du verkligen att det läggs upp så många trådar om musik här att det kräver en egen forumdel?
Tyckte det var en intressant frågeställning, och kollade hur många trådar av de hundra senaste som enligt rubriken tycktes handla om musik (förutom den här). Den enda jag kunde finna var [Eurovision Song Contest 2017 - FINAL] på 87:e plats.
En forumdel för resor eller nutidspolitik ligger betydligt bättre till.

Jag skulle dock kunna tänka mig prata om musik. Däremot tror jag väldigt få av forumdeltagarna skulle vilja tala med mig om den musik jag vill prata om, så jag brukar behärska mig från det.

 
Senast ändrad:
Tyckte det var en intressant frågeställning, och kollade hur många trådar av de hundra senaste som enligt rubriken tycktes handla om musik (förutom den här). Den enda jag kunde finna var [Eurovision Song Contest 2017 - FINAL] på 87:e plats.
En forumdel för resor eller nutidspolitik ligger betydligt bättre till.

Jag skulle dock kunna tänka mig prata om musik. Däremot tror jag väldigt få av forumdeltagarna skulle vilja tala med mig om den musik jag vill prata om, så jag brukar behärska mig från det.

Underbar video!
 
Tyckte det var en intressant frågeställning, och kollade hur många trådar av de hundra senaste som enligt rubriken tycktes handla om musik (förutom den här). Den enda jag kunde finna var [Eurovision Song Contest 2017 - FINAL] på 87:e plats.
En forumdel för resor eller nutidspolitik ligger betydligt bättre till.

Jag skulle dock kunna tänka mig prata om musik. Däremot tror jag väldigt få av forumdeltagarna skulle vilja tala med mig om den musik jag vill prata om, så jag brukar behärska mig från det.

Åh herregud. Jag är nästan frestad att ge dig min sambos nummer. Nu skulle säkert bonda. Jag brukar kalla hans genre för "olyssningsbart" det sträcker sig liksom från experimentell jazz till iransk dödsmetall via mongolisk strupsång... Men det gemensamma nämnaren är att den ger mig och de flesta andra huvudvärk
 
Åh herregud. Jag är nästan frestad att ge dig min sambos nummer. Nu skulle säkert bonda. Jag brukar kalla hans genre för "olyssningsbart" det sträcker sig liksom från experimentell jazz till iransk dödsmetall via mongolisk strupsång... Men det gemensamma nämnaren är att den ger mig och de flesta andra huvudvärk

Men jag gissar att han inte lyssnar på bluegrass iaf som min karl :yuck: :wtf:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag skulle vilja ha lite input av er på buke, på vad för häst ni hade skaffat i den här situationen då jag kommer ta bort i veckan min...
Svar
11
· Visningar
1 984
Senast: yennork
·
Kultur Jag är medveten om att väldigt många inte sett netflix nya serie Messiah men/och den här tråden tänker jag mig en diskussion både om...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: honung
·
Bukefalos Efter nästan 15 år med samma användare här på Buke så skulle jag vilja starta en ny , det är mycket som nötts och blötts här genom åren...
Svar
10
· Visningar
1 957
Senast: Gunnar
·
Samhälle Diskuterade ämnet med en bekant. Är du som kvinna trygg utomhus, oberoende av plats och tid på dygnet? Om inte, när, var och varför...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 434
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp