Ny kategori; Musik?

Nej, det verkar inte så och det är riktigt tråkigt!
Vad du tycker är tråkigt är väl ganska irrelevant? @Gunnar äger forumet o det är han som bestämmer. Det står dig fritt att starta eller gå med i diverse sajter som handlar om dina intressen.
Jag har stöttat o uppmuntrat dig i en massa trådar på iFokus genom åren. Det har varit en fascinerande resa att följa din frigörelse från dina föräldrar.
 
Men va fan. Åter till ämnet, ungdomar!

Här kommer lite populärkultur från den ryska taigan, med fläkt av vildmark, vargar och andra väsen. Och ni med mycket bråttom i era liv, som inte vurmar för stämningsfulla intron kan klicka er fram till 3:10 där proper song börjar evolvera:

 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag skulle vilja ha lite input av er på buke, på vad för häst ni hade skaffat i den här situationen då jag kommer ta bort i veckan min...
Svar
11
· Visningar
1 984
Senast: yennork
·
Kultur Jag är medveten om att väldigt många inte sett netflix nya serie Messiah men/och den här tråden tänker jag mig en diskussion både om...
Svar
14
· Visningar
1 515
Senast: honung
·
Bukefalos Efter nästan 15 år med samma användare här på Buke så skulle jag vilja starta en ny , det är mycket som nötts och blötts här genom åren...
Svar
10
· Visningar
1 956
Senast: Gunnar
·
Samhälle Diskuterade ämnet med en bekant. Är du som kvinna trygg utomhus, oberoende av plats och tid på dygnet? Om inte, när, var och varför...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 434
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp