Ny stil på sidorna

Jag kommer om några minuter byta layout på sidorna. Skillnaden kommer nog inte bli jättestor, anser jag.
Men jag hoppas att många skall tycka att sidan är lite snyggare och blivit lite snabbare.

I samband med detta kommer jag ändra så att det endast finns en layout/stil att välja, de allra flesta användar redan idag standardstilen. Att enbart ha en stil förenklar för mig när det gäller uppdateringar och förbättringar av sidan. Det bör dessutom bli lättare att hjälpa användare med problem då alla använder samma stil.
 
Vad gör du nu då @Gunnar?
Jag kan inte se vem som skapat inläggen längre!
Kan inte se några användarnamn alls under avataren heller :nailbiting: och var är antal sidor på trådarna :confused: från huvudmenyn alltså.

Håller du på och fixar och trixar ikväll eller har det hänt nå´t?
 
Bara jag som har problem med att sidan hoppar medan den laddar typ?

Förra gången var det många som hade samma problem. Man klickar upp ett forum och texten synts o länkar till trådar osv men klickar man på en länk så kommer man till en annan. Har för mig ngn reklam eller ngt var långsamt förra gången som gjorde att sidan hoppade.

Jag blir galen!! Varenda gång man tar upp ny sida eller uppdaterar händer detta nu :(

Är det bara jag som har problem @Gunnar ?
 
Vilken webbläsare på vilket operativsystem i vilken upplösning använder ni? Jag har inga sådana problem.
 
Jag syftade på menyradens försvinnande, jag hoppas jag inte missförstått men, men den skall försvinna när man skrollar neråt.
Annonserna är där de skall vara, jag skall dock titta på vad som kan göras för att förbättra deras placering på olika plattformat framöver.
 
Jag syftade på menyradens försvinnande, jag hoppas jag inte missförstått men, men den skall försvinna när man skrollar neråt.
Annonserna är där de skall vara, jag skall dock titta på vad som kan göras för att förbättra deras placering på olika plattformat framöver.
Ja det vet jag, men sen när jag scrollar upp för att hitta den så är den helt försvunnen. Samsung och Chrome har jag i alla fall.
 
Det här jag råkat ut för två gånger nu, i två olika trådar. Man ser hela inlägget redan i trådlistan, utan radbrytning. Klickar man in på tråden ser inlägget däremot ut som vanligt (i det här fallet med en radbrytning på mitten).

Händer på ipad och iphone. Har inte kollat samma trådar på dator.

V47aqc8.jpg   shared via imgapp for iOS
 
Det här jag råkat ut för två gånger nu, i två olika trådar. Man ser hela inlägget redan i trådlistan, utan radbrytning. Klickar man in på tråden ser inlägget däremot ut som vanligt (i det här fallet med en radbrytning på mitten).

Händer på ipad och iphone. Har inte kollat samma trådar på dator.

V47aqc8.jpg   shared via imgapp for iOS
Det ser likadant ut på dator.
 
Hur gick det med tanken på ett särskilt forum för tjatter som kom upp i samband med namnbytet, har du släppt den? Berörda trådar verkar bli allt tjattrigare så det skulle inte vara fel, tycker jag.
 
Hur gick det med tanken på ett särskilt forum för tjatter som kom upp i samband med namnbytet, har du släppt den? Berörda trådar verkar bli allt tjattrigare så det skulle inte vara fel, tycker jag.
Jag avhandlade det i berörd tråd tror jag, ingen plan att ändra det för närvarande om inte annat för att namnändringen verkade tillräckligt stressande för många :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 351
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 948
Senast: Sasse
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 494
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp