Ny telefon

jemeni

Trådstartare
Nu är det katastrof!
Equipe appen går verkligen inte att få att fungera på min snart stenålders telefon.

Vad ska man ha för ny telefon?
Mina krav:
* Liten vill få ner den i jeansfickan (ridbyxfickan)
* Helst inte iphone
i övrigt ska det gå att surfa lite på fb, få equipe appen att fungera :p
 
Nu är det katastrof!
Equipe appen går verkligen inte att få att fungera på min snart stenålders telefon.

Vad ska man ha för ny telefon?
Mina krav:
* Liten vill få ner den i jeansfickan (ridbyxfickan)
* Helst inte iphone
i övrigt ska det gå att surfa lite på fb, få equipe appen att fungera :p

Kolla på Sonys mindre modeller. Tyvärr finns det ingen smartphone som är riktigt liten men deras är mindre med helt ok prestanda och pris.
 
Min man har en Samsung A3 och är nöjd med den. Lite mindre i stl.
Själv köpte jag en Samsung A5 i lördags och det lilla jag hunnit utforska den så är jag nöjd.
Min förra var lite bättre i stl (Samsung galaxy s5 mini) men nu ville jag ha lite större skärm så blev denna efter att ha jämfört med Samsung galaxy s7 och sett att för mig var dom extra pengarna inte värt att lägga emellan (jag köper bara kontant men blir ju annorlunda pris kanske om man fixar med sitt abonnemang med kanske).
 
Tjooho surfade lite och kollade in storlekarna på telefonerna hoppet blev betydligt större att få slippa Iphone, jämfört med för ett år sedan då jag letade sist och gav upp var ju utbudet riktigt stort på "mindre" telefoner.
Nu ska jag bara kolla vilken jag kan få på mitt abonemang.
 
Jag har en Sony Xperia X Compact och är jätte nöjd. Har innan haft både Z3 och Z5 och var lika nöjd med dem :)
 
Håller med om Sony Xperia X Compact, liten och smidig men ingen dålig telefon. Hade en X1 Compact innan, den var lika bra
 
Jag funderar på Samsung A3 2017, men hoppas lite att det ska komma en uppgradering med 32 GB minne.
 
Jag badade min S6, vilket inte var någon bra idé. Bytte till en A3 och jag är riktigt nöjd hittills. Lite mindre och smidigare än S6.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: sthu
·
  • Artikel
Dagbok Jag fick se mig slagen och var tvungen att investera i en ny telefon för kameran på den gamla mådde inte alls bra. Det blev en iPhone 13...
2
Svar
33
· Visningar
1 236
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
509
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp