Ny version av "På rymmen" tillbaks i TV

Rosett

Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article19556878.ab

"På måndag släpper de lös de fyra rymmar-par. Dessutom får ytterligare två par i uppdrag att jaga rätt på rymmarna. På spel står också en stor summa pengar.

– Deltagarna är uppdelade i vargar och fredlösa. De fredlösa ska utföra uppdrag och de jagas av vargarna som ska fånga dem på bild. Allt ska ha sitt crescendo i en tv-sändning på bästa sändningstid, säger Jonathan Nordin.

Om testet går bra kan programmet bli verklighet nästa år.

”På rymmen” var ett väldig uppskattat underhållningsprogram på 90-talet och sågs av runt 1,5 miljoner tittare. I dag finns det en uppsjö nya tekniska möjligheter, till exempel sociala medier, som förändrar jaktmöjligheterna."

"”Spring” går upp live på TV4 Play på måndag och pågår fram till på onsdag."


Vad säger ni?
Jag har saknat På Rymmen sen det slutade så detta kan bli kul.
 
Låter som något jag skulle kunna titta på, och då är jag en högst sporadisk tittare (tv:n står på MAX 5 timmar /månad :p )
 
Det ska finnas ett klipp där han får ett utbrott men hittade inte det så bjuder på detta i stället:
 
JAAA! Göran!!
Fast han är visst en städad polis numera :D
(och jag inser att jag förmodligen kommer spamma sönder tråden eftersom "På rymmen" är något av det bästa jag vet att prata om! :D
 
Älskade "På Rymmen"
Och Göran.....snacka om att brinna för sitt "jobb"

Vore jättekul om det kunde bli en modern "på rymmen". Försökte föresten förklara för min 9-årige son här om dagen vad en telefonkiosk var:
"Det var små hus med en telefonmaskin i som man stoppade pengar i om man ville ringa"
Responsen blev: "Varför ringde ni inte på era mobiler??"
 
Va gör det?
Var länge sedan jag såg en :)

Får leta upp en och göra ett studiebesök med sonen då. Kanske busringa till någon :D
Jag vet på rak arm två st i Uppsala :)




Det kan bli kul att se programmet! Hoppas att det sänds på lördagar för då finns det verkligen inget att se.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp