Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bidrar till hästbilderna i denna tråd. Tydligt exempel på hur en lycklig och tillfreds Singo ser ut.

26B933A2-531D-4001-8D41-9EDE95E93CA4.jpeg
 
Är nog ljuset som luras lite :o är inte så röd som det ser ut på bilden. Självklart är jag försiktig, har bara lätt att bli brun.
Bra att du är försiktig! Nära armhålan ser det väldigt rött ut och det är vanligt att man bränner sig där.

Var rädd om dig :).
 
Är nog ljuset som luras lite :o är inte så röd som det ser ut på bilden. Självklart är jag försiktig, har bara lätt att bli brun.

Fast jag tycker att du ser mer bränd än brun ut. Jag vill inte skrämmas, men drabbades av malignt melanom 2013 (när jag var 28 år). Nu har det gått bra för mig och min prognos är god, men lever med ett riktigt fult ärr över bröstkorgen, nedsatt känsel i överarmen och vardaglig oro och ångest. Det är liksom inte värt risken (tycker jag) och jag blir alltid lika illa till mods den här årstiden när alla svenskar ska ut och lapa sol. Ta hand om dej!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 256
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 426
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 336
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp