Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är liksom inte värt risken (tycker jag) och jag blir alltid lika illa till mods den här årstiden när alla svenskar ska ut och lapa sol.
Det får jag med! Och får ont i magen varje gång visar bilder på Facebook, lite halvstolt sådär?, på sina extrembrända axlar och armar när första solen kommit ("Oooops! Fick visst lite sol ;) :D :D"). Det är ju liksom varken roligt eller häftigt eller vad de nu tror, bara obehagligt.

Tycker vi här uppe har så sjukt jäkla lite respekt för solen och dålig koll på hur man ska skydda sig ordentligt.
 
Hälsat på systerdottern i helgen :love:

IMG_20180513_110932_965.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 245
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 373
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 305
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
784
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp