Nya kvalregler på förslag

Jag tror inte på ändringen av 312,18 och 313,17
Att ta bort A0/A0 på LC/1,00 för att "det ska bli mer utbildande bedömningar"
Vilken verklighet lever dom i? Att fler arrangörer skulle välja A:Inverkan?
Dream on :cool: (går ju knappt få tag på inverkansdomare som det är idag)
Det blir ju bed A eller A/A ( och då kommer alla fall vi ta bort allt vad hederpriser/anmälningsavgift åter heter)
Istället tror jag fler tidigare kommer gå upp och hoppa 1,10, innan de kanske är riktigt redo
 
Jag tror inte på ändringen av 312,18 och 313,17
Att ta bort A0/A0 på LC/1,00 för att "det ska bli mer utbildande bedömningar"
Vilken verklighet lever dom i? Att fler arrangörer skulle välja A:Inverkan?
Dream on :cool: (går ju knappt få tag på inverkansdomare som det är idag)
Det blir ju bed A eller A/A ( och då kommer alla fall vi ta bort allt vad hederpriser/anmälningsavgift åter heter)
Istället tror jag fler tidigare kommer gå upp och hoppa 1,10, innan de kanske är riktigt redo

Jag är också lite skeptisk... Förstår på sätt och vis tanken, somliga är inte redo för omhoppning på tid i LC/100. Men tror ändå inte helt på det förslaget.

Det om att kvala till LA/120 tycker jag är jättebra, däremot!
 
Jag är också lite skeptisk... Förstår på sätt och vis tanken, somliga är inte redo för omhoppning på tid i LC/100. Men tror ändå inte helt på det förslaget.

Det kommer bli LC+5 och 1,05-klasser, så var det när de tog bort tidshoppningen på LD/0,90
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Utesluten vid andra olydnaden på alla hinderhöjder. Alla bedömningar tillåts även i lägre klasser. Förbud mot att hålla i en...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Gunnar
·
Dressyr Sista dagen att pumpa in förslag till nästa års TR och jag sliter med vad jag tycker om kvalreglerna 😅 Vad tycker ni? Har ni lämnat in...
Svar
3
· Visningar
2 719
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Tävlingsreglementet, TR, ska revideras inför 2019 och tävlingssektionens ordförande Meta Persdotter välkomnar alla att lämna in sina...
Svar
0
· Visningar
591
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka sex ryttare som får extra mycket stöttning via ATG:s talangprogram när det nystartar till hösten. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp