Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg hem. Dagens försäljning är jag väl inte överdrivet nöjd med, sålt för tusenlappen. Men totalt så är jag väldigt nöjd. Nu kommer det tråkiga att bära upp allt och inventera :meh:
 
Tänkte ta och rösta nu när jag ändå var ute å far. Men det var sån sjukt lång kö att jag åker tillbaka senare ikväll. Dom har öppet till 20 så det är bra.
 
Har ätit middag - det blev Sjömansbiff!
Nu lite slösurfing innan det är dags för dumburken och kvällsfika.
Har packat min frukostpåse och plockat fram kläderna till i morgon. I morgon är det jobbardag igen...
Har inte röstat
 
Jag körde lite för hårt i några gropar på väg mot stallet. De som är vid övergången från asfalt till grus är ju rätt stora numera. Och biljäveln började tjuta Stop och att det är ett "power steering faulty". Så bra då :meh: :banghead:
 
Idag har ugnen använts hela dagen för att torka trattkantareller, så det har inte blivit så mycket bakat som jag planerade :p !

Däremot har jag dekorerat min tårta och tog chokladkakorna jag gjorde igår och kombinerade dem med färskostkrämen som blev över efter täckningen av tårtan :up:

21752300_10155111102977582_8369070465318874767_n.jpg

21740426_10155111437167582_3672360880691871571_n.jpg


Nu försöker jag samla intresse nog att sätta mig och sortera/vika underkläder...
 
Har varit i "stora staden" ;) och shoppat lite nödvändigheter. De planerade nya svarta gummistövlarna fick bli en ROSA variant - men det är kul med lite färg så det gör inget :) ! Väl hemkommen gick jag en sväng med hunden, och sedan klippte jag HELA gräsmattan. Efter all denna motion sitter jag nu med TV (gamla Halv åtta hos mig-avsnitt), middag och rött vin och väntar på att kaminen förhoppningsvis ska ta sig....
 
Sitter och irriterar mig oerhört för att NMR lyckades demonstrera sin styrka med sin olagliga manifestation i Göteborg.
Jag kan inte tolka det på något annat sätt än "titta vi kan". :mad: Och polisen gjorde ingenting!!!

Jag är totalt och helt enig med @athena_arabians. Se till att förbjuda alla yttringar och organisationer med nazistisk agenda. :rage:
 
Ska på begravning nästa vecka. Min mammas kusin har dött, hon och mamma var parhästar som små och umgicks mycket intensivt. Problemet är att jag inte har något att sätta på mig. Jag har en ganska kort svart manchesterklänning, men frågan är om den är för kort - halvvägs upp på låret. Kanske om man tar ett par svarta stövlar till?

Uff, har gått upp i vikt så ingenting passar längre :meh: Gissar att det blir en traditionell svensk begravning, dvs inget kom alla i blommiga kläder osv. Mina svarta byxor är urtvättade. Svart kjol har jag, men ingen snygg top/kofta att ta på mig.
 
Ska på begravning nästa vecka. Min mammas kusin har dött, hon och mamma var parhästar som små och umgicks mycket intensivt. Problemet är att jag inte har något att sätta på mig. Jag har en ganska kort svart manchesterklänning, men frågan är om den är för kort - halvvägs upp på låret. Kanske om man tar ett par svarta stövlar till?

Uff, har gått upp i vikt så ingenting passar längre :meh: Gissar att det blir en traditionell svensk begravning, dvs inget kom alla i blommiga kläder osv. Mina svarta byxor är urtvättade. Svart kjol har jag, men ingen snygg top/kofta att ta på mig.

Borde väl fungera med ganska heltäckande svarta strumpbyxor? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 216
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
28 988
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
150 993
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 112
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp