Nytt händelseforum

Jag har gjort om kalendern/På gång lite.

Den gamla användes tyvärr väldigt lite och jag hoppas nu att fler skall använda den nya.

Tanken med ändringen är att det skall vara enklare för alla att lägga in en händelse som man vill få fler besökare till, samtidigt som besökare här på Bukefalos lättare skall hitta vad som är på gång i hästsverige.

Det nya På gång har ett mer forumliknande utseende och hantering. Inlagda aktiviteter hamnar i listan över nya inlägg och kan hittas vid sökning i forumet, man kan även gilla händelser.

De senast inlagda händelserna har även fått en egen plats i högerspalten, för att fler skall kunna hitta dem.

Jag har även flyttat länken i menyn, till kategorin Annonser. Jag tycker den passar bättre där.

Om du har en "hästig" aktivitet du vill att fler skall känna till, lägg in den!

Nya På gång:
http://www.bukefalos.com/forums/pa-gang.39/
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 587
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 632
Senast: Klara
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 814
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp