Oförstående Algotsson petas

Hur kan hon vara helt oförstående?

Tidigare i höstas talade hon ut om att hennes samarbete med Lidbeck inte fungerade och sa:

"– Jag kommer aldrig att underordna mig en förbundskapten igen."

Hur kan hon då vara helt oförstående till att hon inte blir uttagen? Naturligtvis måste den nya förbundskaptenen prata med henne om detta och försäkra sig om att samarbetet kommer att fungera innan han tar ut henne till ett lag. Jag trodde när jag läste att hon aldrig kommer underordna sig en förbundskapten igen att hon inte ville vara med i landslaget igen och tyckte att det var synd.

http://www.barometern.se/sport/algotsson-det-gick-inte-att-prata-med-honom/
 
Att fungera i ett lag är ju jätteviktigt.
Men samtidygt hoppas jag att de har en diskussion själva. Att låta bli att ta ut någon pga en artikel låter märkligt. I en artikel kan man bli felciterad eller uttrycka sig klumpigt. Sen kan jag tycka att det är lite orutinerat att uttrycka sig så... men...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 345
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: svea
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 476
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 252
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp