OK. Regndans på fredag kl 20?

tanten

Trådstartare
Det är knastertorrt och inget regn i sikte.
Vi måste göra något!

Bukes kraft är ju vida känd. Så varför inte enas om en gemensam regndans på fredag kl 20?
Den som inte vill dansa kan sjunga regnsånger. Och dricka magiska drycker. Dans oc h dryck är en traditionell beprövad kombo så kanske blir det mer kraft då?

Vilka är på?
  • tanten
 
Det är knastertorrt och inget regn i sikte.
Vi måste göra något!

Bukes kraft är ju vida känd. Så varför inte enas om en gemensam regndans på fredag kl 20?
Den som inte vill dansa kan sjunga regnsånger. Och dricka magiska drycker. Dans och dryck är en traditionell beprövad kombo så kanske blir det mer kraft då?

Vilka är på?
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;) :D)
 
Och dricka magiska drycker. Dans och dryck är en traditionell beprövad kombo så kanske blir det mer kraft då?

Vilka är på?
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;):D)
  • Scata (älskar magiska drycker, utom blått vin :cautious: Jag ska dessutom leta upp en spindel som jag ska offra under magiska riter och besvärjelser!)
 
Vilka är på?
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;):D)
  • Scata (älskar magiska drycker, utom blått vin :cautious: Jag ska dessutom leta upp en spindel som jag ska offra under magiska riter och besvärjelser!)
  • Cattis_e. Har en kollega som vi brukar skoja om har ett trollspö på jobbet. Ska jag be honom vifta för fullt med det samtidigt?
 
Vilka är på?
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;):D)
  • Scata (älskar magiska drycker, utom blått vin :cautious: Jag ska dessutom leta upp en spindel som jag ska offra under magiska riter och besvärjelser!)
  • Cattis_e. Har en kollega som vi brukar skoja om har ett trollspö på jobbet. Ska jag be honom vifta för fullt med det samtidigt?
  • catsu (har idag offrat inte mindre än tre källarspindlar varav en gigantisk hittills utan effekt)
 
Det är knastertorrt och inget regn i sikte.
Vi måste göra något!

Bukes kraft är ju vida känd. Så varför inte enas om en gemensam regndans på fredag kl 20?
Den som inte vill dansa kan sjunga regnsånger. Och dricka magiska drycker. Dans oc h dryck är en traditionell beprövad kombo så kanske blir det mer kraft då?

Vilka är på?
  • tanten

Varför gå sådana omvägar när du kan boka väder! :D http://www.bokavader.se

Just nu har de 15% rabatt på snöfall om du anger rabattkoden "PANNKAKA".
 
Screenshot_20180522-154422.png
 
Okey. Hittills har följande anmält sig:
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;):D)
  • Scata (älskar magiska drycker, utom blått vin :cautious: Jag ska dessutom leta upp en spindel som jag ska offra under magiska riter och besvärjelser!)
  • Cattis_e. Har en kollega som vi brukar skoja om har ett trollspö på jobbet. Ska jag be honom vifta för fullt med det samtidigt? - JA
  • catsu (har idag offrat inte mindre än tre källarspindlar varav en gigantisk hittills utan effekt)
  • nightcrawler
  • Problematisk
  • EmmaBovary
 
Planterade jordgubbar för en månad sen och det har seriöst inte kommit en droppe regn på dem hittills. Blir helt galen av allt vattenkånkande och önskar mig mest av allt en dag då det ösregnar hela dagen (allvarligt talat, så svårt kan det väl inte vara att få till här i Sverige?!)

Kort och gott - jag kommer dansa som en galning på fredag kväll! :banana: kan även passa på att dricka magiska drycker :angel:
 
Dansare:
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;):D)
  • Scata (älskar magiska drycker, utom blått vin :cautious: Jag ska dessutom leta upp en spindel som jag ska offra under magiska riter och besvärjelser!)
  • Cattis_e. Har en kollega som vi brukar skoja om har ett trollspö på jobbet. Ska jag be honom vifta för fullt med det samtidigt? - JA
  • catsu (har idag offrat inte mindre än tre källarspindlar varav en gigantisk hittills utan effekt)
  • nightcrawler
  • Problematisk
  • EmmaBovary
  • Noffepoffe - med magisk dryck
 
Och dricka magiska drycker. Dans och dryck är en traditionell beprövad kombo så kanske blir det mer kraft då?

Vilka är på?
  • tanten
  • athena_arabians (inga problem med drickat, jag kan tom offra lite under häggen ;):D)
  • Scata (älskar magiska drycker, utom blått vin :cautious: Jag ska dessutom leta upp en spindel som jag ska offra under magiska riter och besvärjelser!)
Så länge du inte offrar Einar så.

@tanten jag kan också dansa bara får vara uppehåll vid norrbottenskusten under helgen. Har både hundutställning och dressyrtävling på schemat. :D
 
Fredag? Alltså fredag?! Det kan regna hela veckan för min del men under helgerna får det gärna vara lite soligt och fint, tack så mycket.

MVH Smått utmattad kontorsråtta som gärna vill ligga raklång på gräsmattan hela helgen. Helst utan att bli blöt.
 

Liknande trådar

Äldre Nu börjar läget vara akut på många håll i landet. Djur till slakt, vallar med i princip noll näring slås för att det ska finnas något...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
11 689
Senast: Snowball
·
Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 822
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp