Om du fick välja!

diamonia

Trådstartare
Om du fick välja helt ny utrustning till häst, vad hade du då valt? Hästen ifråga är bork!
 
Har du bild på hästen?

Personligen skulle jag valt svart alt riktigt mörkbrunt läder och starka klara färger som cerise, lime eller turkos på täcken, schabrak mm :)
 
Jag hade också valt mörkbrunt läder :) För övrigt tycker jag att det är snyggt med mörka färger; typ marint, mörkgrönt, mörklila och ffa vinrött! Jag hade, utan tvekan, införskaffat ett vinrött sammetsschabrak om det var min häst ;)
 
jag hade valt till tävlings utrustning t ex, mörkt rödbrunt läder, beige schabrak med brun kant, bruna senskydd.

mossgrönt, kaki, kitt, marin blått, vinrött, grått, gult m,m tror jag kan göra sig fint på en bork, klara och skrikiga färger kommer nog ta över för mycket.
 

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 286
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
955
Senast: VincentM
·
  • Artikel
Hästnyheter Ida E Mörk, 41, tar hand om travhästar efter avslutade tävlingskarriärer. Förra veckan bjöds hon till Daniel Redéns gård. Där fick hon...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp